صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 159

واحد نجف‌آباد، میزبان 200 ورزشکار در مسابقات قهرمانی فوتسال دسته سوم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی کشور با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم از فردا در مجموعه ورزشی پوریای ولی واحد نجف‌آباد آغاز می‌شود.
کد خبر : 32250

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بعد از ورود تیم‌ها به محل مسابقات امشب مراسم قرعه‌کشی با حضور مسئولان و نمایندگان معاونت ورزش و سرپرستان تمامی تیم‌ها در مجموعه ورزشی پوریای ولی این واحد انجام می‌شود و بر اساس جدول زمان‌بندی، رقابت‌‌ها در دو گروه A و B با تیم‌های شرکت کننده از صبح روز دوشنبه 19 مرداد آغاز خواهد شد.


در دسته سوم این مسابقات که از امروز 18 الی 25 مرداد ادامه خواهد شد، 13 تیم از استان‌های بوشهر، کردستان، ایلام، لرستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، گلستان، یزد، خراسان جنوبی، سمنان، کرمانشاه ، فارس و همدان شرکت دارند.


در رقابت های فوتسال دسته اول خوزستان قهرمان بلامنازع این مسابقات با نتیجه 3 به 2 کهگیلویه و بویراحمد را در ضربات پنالتی شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و در رده‌بندی دو تیم جا مانده از فینال، گیلان و قزوین به مصاف هم رفتند و تیم استان گیلان در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 تیم استان قزوین را شکست داد و به مقام سوم این دوره از بازی‌ها رسید.


در مسابقات فوتسال دسته دوم چهار و محال و بختیاری قهرمان این رقابت‌ها با نتیجه 4 به 3 مرکزی را در ضربات پنالتی شکست داد و به مقام قهرمانی فوتسال دسته دوم رسید و در رده‌بندی دو تیم جا مانده از فینال دسته دوم، آذربایجان غربی و البرز به مصاف هم رفتند و تیم استان آذربایجان غربی در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 تیم استان البرز را شکست داد و به مقام سوم این دوره از بازی‌ها رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر