صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اتمام 80 درصد از فیلمبرداری فصل دوم روزهای بی‌قراری

فصل دوم مجموعه «روزهای بی‌قراری» در حالی فیلمبرداری می‌شود که 80 درصد آن به اتمام رسیده و فخرالدین صدیق شریف نیز به تازگی به این سریال پیوسته است.
کد خبر : 322033

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلمبرداری مجموعه «روزهای بی‌قراری 2» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در مشهد به پایان رسیده و گروه اکنون در شهر تبریز و منطقه بازار مظفریه هستند و ادامه فیلمبرداری نیز در این شهر انجام خواهد شد.


تدوین این مجموعه تلویزیونی به‌صورت هم‌زمان با تصویربرداری انجام شده و پس از اتمام فیلمبرداری صداگذاری این مجموعه آغاز خواهد شد.


«روزهای بی‌قراری 2» در ادامه «روزهای بی‌قراری 1» ساخته شده و بازیگرانی مانند سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، فخرالدین صدیق‌شریف، امیر برحق و با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ در آن ایفای نقش خواهند کرد. البته بازیگران بومی از مشهد و تبریز نیز به مجموعه اضافه شده‌اند.


در خلاصه داستان این مجموعه آمده: «سارا که از همسر سابقش جدا شده، متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعی‌اش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی 100 ساله دارد و یادگار مادر و مادربزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است که در این میان اتفاقات مختلفی برای او رخ می‌دهد».


عوامل این سریال عبارتند از تهیه‌کننده: امیرحسین شریفی، کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: شعله شریعتی، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، مدیر تولید: جعفر صمدی، مدیر صدابرداری: بهمن حیدری، طراح چهره‌پردازی: محمد قمی، طراح صحنه و لباس: سعید هنرمند، تدوین: پرهام وفایی، مدیر برنامه‌ریزی: حمید شوریده، مدیر تدارکات: علیرضا قدرتی، مدیر امور مالی: اصغر تیموری مقدم، تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال.


انتهای پیام/4072/4046/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر ana Ananews آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
علی
11:32 - 1397/08/09
قطعا سریال خوبی می شه مثل همون قسمت اول سریال