صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی دراگون‌بوت

دومین اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی دراگون‌بوت جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از فردا به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر : 321348

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رقابت‌های قهرمانی آسیا دراگون‌بوت 22 تا 29 آبان به میزبانی چین برگزار می‌شود و تیم ملی دراگون‌بوت خودش را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند.


دور جدید تمرینات این تیم از فردا به میزبانی دریاچه آزادی آغاز می‌شود.


سارا زینالی سرمربی بانوان، سحر رمضان‌پور سرپرست و مربی بانوان، سجاد غریبی سرمربی آقایان و پیمان مشیری سرپرست و مدیر فنی آقایان اعضای کادر فنی این تیم هستند.


نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:


الهام اسماعیل‌پور، مهسا محمدی، سپیده رمضان‌پور، معصومه اکبری، نیلوفر غلام‌دوست و مریم عرب‌نژاد از گیلان، اسما موثق، سمیرا همتی، عاطفه بارانی و معصومه داناپور از هرمزگان، سمیه احمدی، ثریا آبیار، گلرخ سوهانی، دیانا امینی، گلاره عرش یعقوب، معصومه قارلقی، الهام مقصودزاده، ندا عدالتی‌فر، مریم عسکری و سیده فاطمه مهدی‌پور از تهران، زینب دهقان از البرز، رضوان اسماعیلی و شقایق خسروانی از بوشهر و تبسم آبسالان از خوزستان در بخش بانوان ورزشکاران دعوت شده به این مرحله از اردو هستند. 


امید سلیمانی، شهریار قربانی، رضا سلمان‌پور و یاشار خزائی از گیلان، مازیار رضایی، علی عالیپور و مجید دویلان از تهران، ابوذر علی‌یاری از البرز، داوود غریبی، داوود ابراهیمی و هادی دریایی‌نژاد از بوشهر، ماکان باوانی، اهون فلاحی، شاهو ناصری، ارشید ناصری و مبین خالدیان از کردستان، سالار کبوتری از آذربایجان غربی، سید محمد صادق ساداتی عربی و امیر نصرالهی از مازنداران، وحید چراغی و مهدی‌شاه‌ویسی از کرمانشاه در بخش آقایان به این مرحله از اردو دعوت شدند.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر