صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷
یک مسئول خبر داد:

نام‌نویسی 5 هزار زائر در طرح نائب‌الشهید

عضو کارگروه شاهد کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از نام‌نویسی بیش از 5 هزار زائر در طرح نائب‌الشهید در اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر : 320791

مهدی شیردل در گفتگو با خبرنگار اعزامی حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا به کربلای معلی، از نام‌نویسی بیش از پنج هزار زائر اربعینی در طرح نائب‌الشهید خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال استقبال خوبی از سوی زائران اربعین صورت گرفت و تاکنون بیش از پنج هزار زائر در این طرح شرکت کردند.


وی از انتشار بیش از 500 هزار تصویر شهدای حشدالشعبی و دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم خبر داد و افزود: بیش از 100 هزار از تصاویر شهدا در طریق‌الحسین میان زائران اربعین حسینی توزیع شده است.


عضو کارگروه شاهد کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: سومین سالی است که به همت کارگروه شاهد و ایثاگران بنیاد شهید و کمیته فرهنگی اربعین، طرح نائب‌الشهید اجرا می‌شود و در این طرح بنا داریم برای وفاق جامعه جهانی مسلمین بهره‌برداری کنیم. حضور حماسی و پرشور مردم ظرفیتی برای همه دست‌اندرکاران امر فرهنگی ایجاد کرده است که بتوانند از این فرصت برای تبلیغ جهان تشیع و یکپارچگی بیشتر استفاده کنند.


شیردل خاطرنشان کرد: همچنان که شهدا در زمان حیاتشان مثمر ثمر بودند، در زمان شهادتشان نیز کانون وحدت هستند و به همین منظور در این طرح، شهدای همه کشورهای جبهه مقاومت را معرفی کردیم و تصاویر شهدای شاخص جهان اسلام از جمله کشورهای عربستان، نیجریه، ایران، لبنان، پاکستان، افغانستان، بحرین و عراق را به صورت اِلِمان منتشر کردیم.


وی یادآور شد: همچنین در قالب سایت، تصاویر شهدای جبهه مقاومت را در سامانه طراحی کردیم و هر زائری می‌تواند با ارائه مشخصات شهید دلخواه خود کارت نائب را دریافت کند.


انتهای پیام/4090/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر