صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷
امام‌جمعه شهرستان انار:

همواره یار و یاور دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود

امام‌جمعه شهرستان انار تصریح کرد: همواره یار و یاور دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
کد خبر : 320661

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از انار، حجت‌الاسلام حسن منتظری عصر امروز در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و دانشگاهیان واحد انار اعلام کرد: همواره یار و یاور دانشگاه آزاد اسلامی خواهم بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.


وی افزود: دانشگاه آزاد با درایت رهبر معظم انقلاب رو به پیشرفت است و با توجهی که ایشان داشته‌اند، دانشگاه آزاد همچنان در صدر بزرگترین دانشگاه‌های جهان اسلام قرار دارد، جای شکرگزاری است که رهبر انقلاب با توجه خودشان محکم‌ترین پشتوانه هستند.


حمدالله منظری‌توکلی هم در این دیدار با تشریح  اهمیت دانشگاه و دانشجو اظهار کرد: امت اسلامی هیچ‌گاه امام و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: ائمه جمعه از بزرگان هر شهر هستند و امید است یار و یاور دانشگاهی باشند که ثمره انقلاب اسلامی است. دانشگاه هم باید تمام تلاشش در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطابق با احکام و فقه اسلامی با همراهی بالاترین مرجعی که در هر شهر می‌تواند پشتوانه دانشگاه باشد به بهترین صورت انجام دهد.


وی از تلاش‌های سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار اعلام رضایت کرد و افزود: امیدواریم این فعالیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.


در ادامه رضا قدیری سرپرست واحد انار، گزارشی از عملکرد یک‌ساله از جمله نیروگاه خورشیدی، گلخانه هیدروپونیک، گلزار شهید گمنام و رایزنی با ورثه مرحوم امین برای تکمیل استخر شنای دانشگاه ارائه کرد و گفت: بسیار امیدوار هستیم امام جمعه محترم شهرستان انار همچنان یار و یاور دانشگاه باشند تا به یاری خداوند با پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی انار، شاهد آبادانی منطقه باشیم.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر