صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 154

دختران بسکتبالیست اصفهانی مدال طلا را به خانه بردند

دختران بسکتبالیست اصفهانی در بازی نهایی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد با شکست تیم کرمان مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافتند.
کد خبر : 32014

به گزارش خبرنگار آنا، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده بود، امروز با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.


بعد از برگزاری موفق مسابقات گروهی و همچنین مرحله نیمه‌نهایی چهار تیم برتر این رقابت‌ها برای مشخص شدن تیم‌های اول تا چهارم روز جمعه برابر هم به میدان رفتند.


در بازی فینال دو تیم اصفهان و کرمان با قضاوت بنفشه بجنوردی، سمانه دهقانی و صنم کوهی به مصاف هم رفتند که در نهایت و مثل بازی رده‌بندی؛ برنده این دیدار هم در وقت اضافه مشخص شد.


در این بازی کرمانی‌ها در کوارترهای اول و دوم خوش درخشیدند و با نتایج 15 بر 13 و 22 بر 11 برابر حریف قدرتمند خود به برتری رسیدند اما در مقابل اصفهانی‌ها در دو کوارتر پایانی بهتر ظاهر شد و امتیازات از دست رفته را با حساب 13 بر 9 و 20 بر 11 جبران کردند.









در این مسابقات دو تیم گیلان و زنجان با شکست برابر رقبای خود به همراه دو تیم قم و بندرعباس به دسته‌ پایین‌تر سقوط کردند



نتایج به دست آمده در چهار کوارتر باعث شد تا هر دو تیم در عدد 57 به تساوی برسند تا برای مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها کار به دو وقت اضافه برسد. در پایان وقت اضافه اصفهانی‌ها موفق عمل کردند و با حساب 9 بر پنج و در مجموع 66 بر 62 و با اختلاف چهار امتیاز به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسیدند.


رحیمه مکی از تیم کرمان دست به کار بزرگی و ثبت به یک رکورد جالبی زد و در این مسابقه به تنهایی 39 امتیاز برای تیمش به دست آورد و در تیم مقابل بهارک زوارزادگان با کسب 18 امتیاز بهترین بازیکن اصفهانی‌ها لقب گرفت.


در بازی رده‌بندی؛ تیم کرمانشاه با ارائه یک بازی زیبا در وقت اضافه موفق شد حریف قزوینی خود را شکست دهد و برنزی این رقابت‌ها نام بگیرد.


این مسابقات که به مدت 6 روز در همدان و به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) این واحد در جریان بود به کار خود پایان داد.


در این مسابقات دو تیم گیلان و زنجان با شکست برابر رقبای خود به همراه دو تیم قم و بندرعباس به دسته‌ پایین‌تر سقوط کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر