صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید:

مسائل و سؤالات ایثارگران به‌ صورت دائم رصد و پیگیری می‌شوند

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسائل و سؤالات ایثارگران به صورت دائم رصد و پیگیری می‌شوند.
کد خبر : 319360

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری آنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهروز بزرگی گفت: مسائل و سؤالات ایثارگران به‌‌صورت دائم رصد می‌شود و برای این منظور کارگروهی تشکیل شده است که به‌صورت مستمر در حال بررسی مواردی است که بیشتر از سوی ایثارگران مورد پرسش قرار می‌گیرند.


این سؤالات پس از جمع‌آوری و دریافت پاسخ از سوی حوزه‌های تخصصی در قسمت سؤالات متداول در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار قرار می‌گیرند.


مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اطلاع‌رسانی شفاف از خدمات یکی از موضوعات مرتبط با میز خدمت الکترونیک است که در بنیاد راه‌اندازی شده است و پاسخگویی به این سؤالات در راستای همین طرح انجام می‌شود.


وی بیان کرد: پاسخگویی دقیق و امکان جستجو در این سؤالات را از مزایای بخش سؤالات متداول دانست که باعث تسهیل در امور و پاسخ به درخواست‌های ایثارگران می‌شود.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر