صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 150

پنجمین روز مسابقات دسته دوم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رنگ و بوی قهرمانی به خود گرفت

رقابت‌های دسته دوم مسابقات تیمی دانشگاه آزاد در بخش دانشجویان دختر و پسر، پنجمین روز خود را در حالی پشت سر گذاشت که رشته‌های والیبال پسران و دختران، هندبال و فوتبال قهرمانان خود را شناخت و قهرمانی رشته‌های فوتبال، بسکتبال دختران و پسران و فوتسال دختران و پسران امشب و روزهای آینده مشخص خواهد شد.
کد خبر : 31922

احسان عربی مفرد- رقابت‌های دسته دوم مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشجویان دختر و پسر که از 11 مرداد به میزبانی 8 واحد دانشگاهی و در 5 رشته ورزشی آغاز شده و از عصر امروز تا فردا 16 مرداد ادامه دارد تا مابقی رشته‌ها قهرمانان خود را بشناسند.


در پایان رقابت‌های دسته دوم، دو تیم برتر به دسته اول صعود و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در روز پنجم این مسابقات که رنگ و بوی قهرمانی به خود گرفت، در رقابت‌های مختلف به میزبانی 8 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای فیروزکوه، سمنان، شهرکرد، همدان، قائم‌شهر، کرج، مبارکه و نجف‌آباد نتایج زیر به دست آمد:


آذربایجان شرقی، قهرمان والیبال دسته دوم دانشجویان پسر









با شکست سنگین 2 بر صفر تیم دانشجویان استان البرز، تیم آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی لیگ دسته دوم مسابقات سراسری والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دست یافت.



به گزارش آنا، تیم دانشجویان البرز در دو ست با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 14 بازی را به حریف قدرتمند آذربایجان شرقی واگذار کرد تا دانشجویان کرجی به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات قناعت کنند و جشن قهرمانی را به رقیب قدرتمند خود هدیه کنند.


پیش از این دیدار نیز مسابقه رده‌بندی برای کسب عنوان سومی مسابقات بین دو تیم والیبال دانشجویان سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی برگزار شد.


در این دیدار نیز دیگر تیم آذری، یعنی آذربایجان غربی در دیداری یکطرفه و قدرتمندانه توانست در دو ست با نتایج 25 بر17 و 25بر14 حریف سیستانی خود را از پیش روی بردارد و گردن آویز سومی این مسابقات را برای خود انتخاب کند.


بنابراین در روز پایانی این دوره از مسابقات والیبال، تیم‌های آذربایجان شرقی‌، البرز و آذربایجان غربی به ترتیب اول، دوم و سوم شدند و تیم سیستان و بلوچستان به مقام چهارمی اکتفا کرد.


بر این اساس،‌ دو تیم آذربایجان شرقی و البرز هردو به لیگ دسته اول والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صعود کردند.


پایان مسابقات هندبال دسته دو دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی خوزستان








مسابقات دسته دو سراسری هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائم‌شهر با حضور120 ورزشکار از 8 استان کشور با قهرمانی استان خوزستان به کار خود پایان داد.





به گزارش خبرنگار آنا، امروز در مرحله پایانی دو تیم خراسان رضوی و خوزستان رو به روی هم قرار گرفتند که شاگردان کمال مرامی موفق شدند در بازی دیدنی و نفس‌گیر شاگردان افشون را با نتیجه 26 بر25 شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.


سوت بازی توسط داوران ملی جمشیدی و فرش‌باف به صدا درآمد و خوزستان با انرژی بازی را آغاز کرد و توانست در نیمه نخست با نتیجه 14 بر 10 پیروز میدان باشد و در نیمه دوم دو تیم با انرژی بازی را آغاز کردند و در یک جدال تنگاتنگ و نفسگیر با اختلاف یک امتیاز خوزستان توانست خراسان رضوی را مغلوب خود کند و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.


در بازی رده‌بندی هم برای کسب مقام سوم و چهارمی دو تیم همدان و آذربایجان شرقی با قضاوت مهدی توکلی و سعید ولدخانیان به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم همدان در نیمه نخست با نتیجه 13 بر 12 برنده میدان بود اما در نیمه دوم آذربایجان شرقی با اقتدار بازی را در دست گرفت و با اختلاف 12 گل و نتیجه 35 بر 23 پیروز میدان شد.


اصفهانی‌ها، طلای والیبال دختران را به خانه بردند











در مراسم اختتامیه دسته 2 مسابقات والیبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور، در بازی فینال تیم اصفهان با شکست گیلان موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به اختصاص دهد.



به گزارش خبرنگار آنا، در این دوره از مسابقات در بازی رده‌بندی تیم‌های البرز و یزد به مصاف هم رفتند که در نتیجه تیم البرز دو بر صفر یزد را شکست داد و عنوان سومی مسابقات را از آن خود کرد.


پس از رای گیری و اعلام نظر داوران، تیم والیبال خواهران استان بوشهر موفق به دریافت کاپ اخلاق دسته 2 مسابقات شد.


راهیابی تیم‌های کردستان و فارس به دیدار نهایی مسابقات بسکتبال پسران











تیم‌های بسکتبال فارس و کردستان با پشت سر گذاشتن تیم‌های گلستان و کردستان توانستند به دیدار پایانی مسابقات دسته دوم بسکتبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سمنان راه یافتند.



به گزارش آنا، در ادامه مسابقات، فردا ابتدا تیم‌های گلستان و کرمان برای کسب مقام سوم و سپس تیم‌های کردستان و فارس برای تعیین تیم قهرمان به میدان خواهند رفت.


تیم‌های کردستان و فارس با نتایج به دست آمده توانستند به دسته اول مسابقات راه یابند.


همچنین خراسان جنوبی و اردبیل از دسته دوم به دسته سوم سقوط کردند. دیدارهای رده‌بندی و فینال فردا برگزار می‌شود.




پسران آذربایجان غربی، البرز، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در مرحله نیمه‌نهایی فوتسال پسران









در مسابقات دسته دوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف‌آباد درگروه A تیم‌های آذربایجان غربی به عنوان تیم اول و البرز دوم و از گروه B تیم‌های چهارمحال و بختیاری به عنوان تیم اول و مرکزی دوم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.



به گزارش آنا، مسابقات قهرمانی دسته دوم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی صبح امروز پنج‌شنبه با برگزاری 4 دیدار در ورزشگاه پوریای ولی واحد نجف‌آباد ادامه پیدا کرد و با پیروزی تیم‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، همراه بود.


در این روز ابتدا تیم‌های اصفهان و آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند و در پایان بازی تیم اصفهان با نتیجه یک بر 4 مغلوب آذربایجان شرقی شد.


در دیدار دوم از رقابت‌ها، تیم آذربایجان غربی و کرمان رودرروی همدیگر قرار گرفتند و با نتیجه 4 بر یک تیم آذربایجان غربی حریف کرمانی خود را شکست داد.


در دیدار سوم مسابقات مقدماتی دسته دوم فوتسال، تیم استان چهارمحال و بختیاری در یک بازی دیدنی و جذاب با استان مرکزی با نتیجه 2 بر 2 به یک مساوی تن دادند.


در چهارمین دیدار نیز تیم استان اردبیل و استان تهران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و پسران پایتخت، اردبیل را با نتیجه یک بر صفر مغلوب خود کردند.


کرمان و اصفهان در فینال بسکتبال دختران











مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان با مشخص شدن تیم‌های فینالیست و دو تیم برتر راه یافته به دسته اول به پایان رسید.



به گزارش خبرنگار آنا، در مرحله حذفی این مسابقات برای مشخص شدن چهار تیم برتر مسابقاتی برگزار شد که در نهایت تیم‌های اصفهان، کرمان، قزوین و کرمانشاه به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.


در این مرحله برای تعیین تیم‌های فینالیست، دو تیم اصفهان و قزوین به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم اصفهان با ارائه یک بازی منطقی و جذاب با اقتدار به دیدار پایانی راه یافت. در نهایت تیم اصفهان با اختلاف 22 امتیازی با حساب 53 بر 31 به پیروزی رسید تا علاوه بر راهیابی به دیدار پایانی به عنوان یکی از دو تیم صعودکننده به دسته اول مشخص شود.


در آخرین مسابقه این مرحله برای مشخص شدن دومین تیم فینالیست دو تیم کرمانشاه و کرمان رودرروی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم کرمان در یک بازی نزدیک و تماشایی تنها با اختلاف چهار امتیاز حریف کرمانشاهی خود را شکست داد و به دسته اول صعود کرد. در مجموع چهار تایم این بازی تیم کرمان با نتیجه 43 بر 39 به برتری رسید تا علاوه بر راهیابی به بازی پایانی به عنوان دومین تیم صعودکننده به دسته اول معرفی شود.


با نتایج به دست آمده امروز دو تیم کرمان و اصفهان در سال آینده جواز حضور در رقابت‌های دسته اول را پیدا کردند.


این مسابقات فردا جمعه با انجام دو بازی به پایان خواهد رسید تا چهره تیم‌های اول تا سوم مشخص شود. در بازی رده‌بندی تیم‌های کرمانشاه و قزوین برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و در بازی فینال دو تیم اصفهان و کرمان برای تصاحب نشان طلای این رقابت‌ها تقابل دیدنی خواهند داشت.


فینالیست‌های فوتسال دختران فردا مشخص می‌شود











پنجمین روز مسابقات کشوری فوتسال دسته دوم خواهران دانشگاه آزاد اسلامی با شکست تیم‌های لرستان، زنجان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی در واحد مبارکه به پایان رسید.



به گزارش آنا، در بازی‌های امروز، ابتدا دو تیم هرمزگان و زنجان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم هرمزگان با نتیجه سه بر یک تیم زنجان را شکست داد. همچنین تیم البرز هم موفق شد با نتیجه 3 بر صفر آذربایجان غربی را مغلوب کند.


در ادامه تیم اصفهان با نتیجه 4 بر یک تیم خراسان رضوی و تیم مازندران با نتیجه 6 بر 3 تیم لرستان را شکست دادند و به مرحله بعد راه پیدا کردند.


به گفته شجاعی ناظر فنی مسابقات، روز ششم مسابقات اول گروه الف (البرز) با دوم گروه ب (اصفهان)، اول گروه ب (مازندران) با دوم گروه الف(بوشهر)، چهارم گروه الف(زنجان) با پنجم گروه الف(آذربایجان غربی) و چهارم گروه ب(لرستان)با پنجم گروه ب(خراسان رضوی)به مصاف هم می‌روند.


بوشهر طلای فوتبال را به جنوب برد



مسابقات فینال و رده بندی فوتبال دسته دوم دانشجویان نیز در کرج برگزار شد و تیم استان بوشهر با شکست 3 بر یک البرز، قهرمان این دوره از مسابقات شد.


در مسابقات رده بندی این مسابقات، تیم استان هرمزگان با نتیجه 3 بر یک استان سمنان را مغلوب کرد و مدال برنز مسابقات را تصاحب کرد.


بدین ترتیب در مسابقات فوتبال دانشجویان، بوشهر، البرز و هرمزگان، مقام های اول تا سوم دسته دوم را به خود اختصاص دادند.




انتهای پیام/

ارسال نظر