صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راهپيمايي اربعين صداي مظلوميت و اقتدار مسلمين جهان است

معاون سيما از ايجاد يك شبكه 24 ساعته مجازي براي پوشش راهپيمايي بزرگ اربعين خبر داد و برنامه سازان رسانه ملي را پرچمداران اين حركت باشكوه خواند.
کد خبر : 318909

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومي صداوسيما؛ در نشست هم انديشي برنامه هاي اربعين كه با حضور مديران و برنامه سازان گروه هاي مختلف شبكه هاي سيما برگزار شد، معاون سيما خواستار آن شد تا با بهره گيري از اين ظرفيت الهي قدرت محور مقاوت در به استيصال كشيدن استعمار به تصوير درآيد. وي اضافه كرد: بازتاب صحيح بزرگ‌ترين راهپيمايي باعث اميدواري عميق مردم ايران و منطقه شده و پاسخي مناسب در برابر توطئه دشمنان خواهد بود.


ميرباقري راهپيمايي اربعين را حركتي بزرگ در مقابل نظام زر و زور و تزوير دانست و اضافه كرد: اين حركت عظيم صداي مظلوميت و اقتدار مسلمين جهان است، به همين سبب رسانه ملي و ديگر رسانه‌هاي جبهه مقاوت موظفند تا پيام اربعين را به سراسر جهان مخابره كنند.


وی از استقرار 20 تيم برنامه ساز در طول مسير خبر داد و گفت: حضور مردم در اقشار و سنين مختلف در راهپيمايي اربعين باعث مي شود كه همكاران ما اين وظيفه خطير را به سرمنزل مقصود برسانند و گروه هاي ورزيده ما در بسيجي همگاني نسبت به انعكاس اين همايش بزرگ اقدام كنند.


ميرباقريدر پايان از آغاز برنامه هاي اربعين حسيني(ع) در تمامي شبكه ها خبر داد و گفت: از شنبه آينده تمامي شبكه هاي تلويزيوني به صورت 24 ساعته و همانند يك شبكه مجازي، تصاوير راهپيمايي بزرگ اربعين را روي آنتن مي برند و تمامي ساختارهاي برنامه سازي در خدمت اين واقعه بزرگ قرار مي گيرند.


معاون سيما آرايش رسانه اي كامل را نتيجه تجربه همكاران خود در شبكه هاي تلويزيوني خواند و گفت: تهيه گزارشهاي جذاب، توليد مستندهاي خوب از ضرورت هاي برنامه سازي در طول اين ايام است. رسالتي كه با تاسي به آن مي توان از گردنه هاي سخت امروز عبور كرد.


مدير شبكه پنج و دبير ستاد اربعين معاونت سيما نیز گزارشي از عملكرد و استقرار تجهيزات فني و تيم هاي برنامه ساز ارائه كرد.


 جواد رمضان نژاد «الحسين يجمعنا» را به عنوان شعار سال در راه پيمايي اربعين معرفي كرد و از برنامه سازان خواست با تاسي به آن راهپيمايي اربعين را پوشش دهند وي اضافه كرد: برنامه سازان بايد تلاش كنند تا خط مشي اصلي برنامه هاي خود را در جهت شعار «حسين ما را گرد هم مي آورد» سوق دهند و اين راهپيمايي عظيم را به عنوان جلوه گاه وحدت مردم ايران و عراق عرضه نمايند.


وي طرح بزرگ جاماندگان اربعين را از ديگر فرصت هاي رسانه در زمينه وحدت شيعيان و عشق آنان به امام شهدا دانست و افزود: راهپيمايي اربعين فرصتي است تا برنامه سازان و مستند سازان دوربين خود را به دست گيرند چرا كه از زوار پاكستاني تا ميزبانان عراقي و عشق مردم ايران به اهل بيت (ع) همه و همه لحظاتي ناب به وجود مي آيد. طرحي كه در تهران و ديگر شهرستان ها در روز اربعين اجرا مي شود و مردم به صورت نمادين در فواصلي از شهر اجتماعات بزرگ برگزار مي كنند.


 دبير ستاد اربعين معاونت سيما در ادامه با اشاره به مناطق استقرار واحدهاي سيار در طول مسير، حرمين شريفين و كربلاي معلي از پوشش دعاي كميل، ندبه و زيارت اربعين از شبكه هاي سيما خبر داد.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر