صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷
رئیس هیأت عالی نظارت منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد:

افزایش جذب دانشجو با تقویت رشته‌های پرمتقاضی

رئیس هیأت عالی نظارت منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید با تقویت رشته‌های دارای متقاضی باعث افزایش دانشجو شویم. مسئولان دانشگاه‌ها هم باید با روحیه جهادی به‌دنبال تعالی و پیشرفت دانشگاه باشند.
کد خبر : 318810

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، دکتر بهروز میرزا صبح امروز در دیدار با رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واحد یاسوج  بیان کرد: امروزه توازن درآمد و هزینه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی به هم خورده و به‌دلیل وابسته‌بودن به شهریه دانشجویان هنوز نتوانسته‌ایم مشکلات را حل کنیم و درآمدهای غیر شهریه‌ای نیز تاکنون جوابگو نبوده است.


وی ادامه داد: در جلساتی که با دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه برگزار خواهیم کرد به‌دنبال رفع مشکلات دانشگاه هستیم و برای تعیین تکلیف وضعیت سایت سرآبتاوه تلاش خواهیم کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این دیدار گفت: واحدهای استان دارای مجموعه‌های ملکی و پشتوانه خوبی از لحاظ مالی هستند که امیداریم  با تفویض اختیار سازمان مرکزی به واحدها، بتوانیم با تعیین و تکلیف این املاک شرایط مطلوبی را برای دانشگاه به وجود آوریم.


کرم جانی‌پور گفت: وضعیت پردیس سرآبتاوه به معضلی برای دانشگاه تبدیل شده و با توجه به هزینه‌های زیادی که برای این مجموعه شده دنبال راهکاری برای حل مشکل هستیم.


وی افزود: با توجه به در اختیارداشتن امکانات و هیأت علمی مورد نیاز در تلاش هستیم با تصویب رشته‌های جدید نسبت به افزایش دانشجو و حل مشکلات دانشگاه کمک کنیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر