صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تهیه‌کننده «این جمعه با شما» مطرح کرد:

زنده‌یاد صادق عبداللهی تیپ‌‌ساز خاطره‌ساز

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «این جمعه با شما» گفت: بسیاری از تیپ‌هایی که در این برنامه و برنامه «صبح جمعه با شما» وجود داشت، حاصل خلاقیت و ابتکار زنده‌یاد صادق عبداللهی است.
کد خبر : 318474

ساجد قدوسیان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: زنده‌یاد صادق عبداللهی از بنیان‌گذاران برنامه «صبح جمعه با شما» رادیو بودند و به‌‌عنوان مغز متفکر و تاریخ طنز رادیو شناخته می‌شدند.


تهیه‌کننده برنامه رادیویی «این جمعه با شما» گفت: برنامه‌های ماندگاری هم در تلویزیون داشتند، مثل برنامه «هوشیار و بیدار» که سال‌ها مردم طرفدار این برنامه بود. وی نویسنده و طراح هوشیار و بیدار بود و اینکه در برنامه «صبح جمعه با شما» هم به‌عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان با ما همکاری می‌کرد و از بنیان‌گذاران این برنامه هم بود. خیلی از تیپ‌هایی که در برنامه «صبح جمعه با شما»بود حاصل خلاقیت و ابتکار زنده‌یاد صادق عبداللهی است. 


قدوسیان ادامه داد:‌ این هنرمند پیش‌کسوت با اینکه در حوزه طنز می‌نوشت، ولی بسیار آدم جدی در کار بود؛ بسیار آدم مستحکم، قانونمند و در‌عین‌ حال بسیار آدم نکته‌سنجی بود و خیلی خوب ظرافت‌های انسان‌های دیگر و جامعه را می‌دید و همین قضیه به ایشان کمک می‌کرد که بتواند معضلات را خوب درک کند و به زبان طنز مطرح نماید. وی علاوه بر نویسندگی برنامه‌های طنز، بسیار شاعر چیره‌دستی هم بود.


وی عنوان کرد: در حوزه شعر طنز و خیلی از قطعات ریتمیکی که در برنامه «صبح جمعه با شما» از گذشته تا به امروز بوده، عملاً زاییده ذهن خلاق زنده‌یاد عبداللهی است.


انتهای پیام/4072/4046/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر ana Ananews آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
علی
14:46 - 1397/07/24
خدا بیامرزدش چقدر خوب بود