صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

غرض از مراحمت

کد خبر : 318317

غرض از مراحمت برای این مراسم اربعین و پیاده‌روی دانشگاه چمران یا خود بسیج برنامه‌ای دارند؟ همایشه ستاد اربعین دانشگاه تهران چیزی دارد توی این ایام پیاده‌روی؟


موکبی است که ... ممکن است دانشگاه استان خوزستان ما هم آنجا مشارکت داریم، مرز جزابه هست که فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی زوار داریم.


مصداقی می‌شود بفرمایید. فعالیت فرهنگی چه چیزی هست.


فعالیت‌های فرهنگی تو این هفته ایشالا کامل بسته می‌شود... یک سری توزیع بروشور یا سخنرانی یا برنامه‌های مختلف حالا دعا خوانی اینها هستش که داریم می‌بندیم که خوب هستند اگر قطعی شد به اطلاع دقیقتان می‌رسانیم.


برنامه‌ای دیگه ندارید؟


چون استان ما استان مرزی است برنامه خاصی نداریم دو از خروجی‌های کشور از شلمچه و جزابه کاروان از استان حرکت نمی‌کنه ولی خوب برنامه‌های معنوی برای فضای دانشگاه داریم که فضای دانشجویان آماده شوند برای این مسائل.


برنامه خاصی چه جوطری است قابل انتشار است.


برنامه‌های خاصی داریم حالا به غیر از برنامه‌های اصیل سخنرانی‌های بحث شب شعر و عرض به خدمت شما مسابقه عکاسی و اینها هم داریم که ایشالا برگزار می‌شود.


آقای یه قضیه‌ای ما داشتیم دنبال می‌کردیم پارسال این را از شما پرسیدیم امسال هم دنبال می‌کنیم به نحو دیگه‌ای بحث مطالبه‌گری بود اگر یادتون باشه سال گذشته امسال هم داریم بااز بچه‌ها داریم پیگیری می‌کنیم که پارسال داشتن چه تاثیری داشته و چه برنامه‌هایی برای امسال تدارک دیدند. به هر حال شرایط کشور حساس است، بحث شفافیت است خیلی باید پیگیری شود، بحث‌هایی هستند که خود آقای گفتند باید پیگیری شود چند مورد را به دانشجویان آتش‌به اختیاری تو ورزشگاه آزادی فرمودند به جوانان و بسیجیان چه برنامه‌هایی شما دارید.


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر