صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
با سخنرانی دکتر طهرانچی صورت گرفت؛

آغاز طرح اکران مردمی فیلم‌های سینمایی انقلابی در دانشگاه‌‌ آزاد اسلامی

طرح اکران مردمی فیلم‌های سینمایی انقلابی در دانشگاه‌‌ آزاد اسلامی با سخنرانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
کد خبر : 317701

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، دکتر محمدمهدی طهرانچی در آیین افتتاح این طرح که همزمان در 10 استان کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت با حمایت از حرکت‌های فرهنگی و معرفت‌افزا تأکید کرد: پخش این فیلم‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه و همسو با فعالیت‌هایی است که تابستان امسال انجام شد و با نزدیک‌شدن به ایام پیروزی انقلاب و دهه فجر گسترش خواهد یافت.


وی، اکران فیلم‌هایی با محتوای فرهنگی و ارزشی را فرصتی مناسب قلمداد کرد و توضیح داد: آثار ارزشمند کارگردانان مطرح در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچون مرحوم سلحشور و شهید آوینی برای گسترش فرهنگ انقلابی در جامعه به نمایش درخواهند آمد.


طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی را پرچمدار جریان فرهنگی در حوزه آموزش عالی دانست و افزود: دانش و اقتصاد مقاومتی چنانچه با فرهنگ توأم باشند، اقتدار کشور و ملت را تأمین می‌‌کنند؛ بنابراین این دانشگاه امکانات و فضاهای خود را برای اعتلای جریان فرهنگی انقلاب اسلامی صرف خواهد کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دانشگاه را گام بزرگی در راستای حمایت از استعدادهای فرهنگی عنوان کرد و گفت: اولویت دانشگاه در حوزه فرهنگی، نخبه‌پروری فرهنگی و هنری به‌منظور خدمت به جامعه اسلامی است.


به گزارش آنا، طرح اکران مردمی فیلم‌های سینمایی انقلاب و دفاع مقدس در دانشگاه‌ آزاد اسلامی با 10 اکران در کرمان، بوشهر، اصفهان، آذربایجان‌غربی، یزد، زاهدان، سیستان و بلوچستان، زنجان، شهرکرد و فارس آغاز شده است و به تدریج در تمام کشور، به‌ویژه مناطق محروم و مرزی گسترش خواهد یافت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر