صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۳۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

ضعف استراتژی در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن داریم

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: رسانه‌ها باید از طراحان جنگ نرم علیه دشمن باشند اما به‌دلیل ضعف استراتژی نتوانستیم در این عرصه خیلی موفق باشیم.
کد خبر : 317549

سردار نعمان غلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با جنگ رسانه‌ای دشمن و عملکرد رسانه‌های داخلی برابر آن گفت: از آن‌جا که دشمن در فضای واقعی از جنگ سخت و تحریم ناامید شده، به سمت فضای مجازی و ملتهب کردن افکار مردم و شوراندن آن علیه نظام روی آورده است. 


رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: مدیریت و سمت‌وسو دادن به افکار عمومی همیشه مدنظر دشمن است؛ اما در این بین باید رسانه‌های داخلی استراتژی مقابله با جنگ رسانه‌ای داشته باشند نه اینکه فقط نظاره‌گر باقی بمانند و منتظر باشند تا ببینند چه زمانی دشمن در فضای مجازی حمله می‌کنند و سپس ما دفاع کنیم. 


وی افزود: رسانه‌های داخلی باید از طراحان عملیات‌های جنگ روانی و حمله رسانه‌ای در فضای مجازی باشند و این کار نیازمند انسجام فکری و راهبردی میان رسانه‌هاست. 


غلامی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه در شرایط امروز بعضی رسانه‌ها که مخاطبان قابل توجه‌ای هم دارند از هسته فکری نظام فاصله گرفته‌اند و منافع جناحی را بر منافع نظام اولویت داده‌اند. 


انتهای پیام/ ۴۰۷۹/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ نرم ana Ananews آنا
ارسال نظر