صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

تجلیل از کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

معاون اداری و مالی واحد رودهن گفت:‌ این واحد حفظ جایگاه و منزلت کارکنان به ویژه کارکنان بازنشسته دانشگاه را در اولویت برنامه خود قرار داده است.
کد خبر : 31731

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با حضور معاون اداری و مالی رودهن، مدیر حراست رودهن و جمعی از مسئولان دانشگاه از زحمات و خدمات سی ساله فرشاد اصلانی و محمود حسن طاولی که از مجموعه مدیریت حفاظت فیزیکی دانشگاه بودند، تجلیل به عمل آمد.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: حماسه آفرینی ملت ایران در کنار رهبری امام خمینی (ره) یکی از عظیم‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به وجود آورد.


دکتر کورش پارسا با بیان اینکه تحولات علمی و فرهنگی یکی از اثرات اصلی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: امروزه به میمنت انقلاب اسلامی، دانشگاهیان و دانشجویان در نقاط مختلف کشور در زمینه پیشبرد حوزه‌های علمی پیشگام هستند.


وی گسترش فضای اخلاقی و فرهنگی دانشگاه‌ها را از ملزومات اصلی هر واحد دانشگاهی دانست و گفت: تکریم دانشجویان و حفظ شان کارکنان به عنوان یک اصل در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در دستور کار قرار دارد.


پارسا خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نرم‌افزاری در راستای تدوین راهبردهای کاربردی در واحد رودهن به صورت جدی مدنظر است.


مدیر حراست واحد رودهن نیز با تشکر از مجموعه پرسنل خدوم حفاظت فیزیکی، با توجه به نوع کار پرسنل این حوزه که به صورت شبانه‌روزی در حفظ و حراست و کنترل اموال و اماکن و تامین امنیت روحی و روانی پرسنل دانشگاه و دانشجویان و نظارت بر اجرای بخشنامه‌های مربوط به این حوزه فعال هستند، همراهی و مشارکت خانواده‌های پرسنل این مجموعه در پذیرش دشواری‌های کار حفاظت فیزیکی را قابل تقدیر و ستایش عنوان کرد.


علی رزمجو بیان کرد: استفاده از تجربیات کارکنان بازنشسته می‌تواند دانشگاه را در رسیدن به برنامه های خود کمک کند، به همین علت باید سعی کنیم از برنامه‌ها و ایده‌های آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.


وی از همه همکاران درخواست کرد که همانند سنوات گذشته، دانشگاه آزاد را منزل دوم خود دانسته و با همدلی بیشتر تمام تلاش و اهتمام خویش را در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه به عمل آورند.


در پایان این مراسم از کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد واحد رودهن با اهدای لوح سپاس و جوایز نفیس قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر