صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم کاشان در مجلس مطرح کرد:

تأثیر دانشگاه آزاد در حوزه‌های تخصصی علم و فناوری

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین جمعیت دانشجویی را دارد و آینده کشور در حوزه تخصصی در گرو فعالیت‌های این دانشگاه است.
کد خبر : 317272

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد ساداتی‌نژاد که دکتر محمدمهدی طهرانچی را در دیدار با آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان همراهی می‌کرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین جمعیت دانشجویی کشور را دارد و آینده کشور در حوزه تخصصی در گرو فعالیت‌های این دانشگاه است و به‌نوعی می‌توان دانشگاه آزاد اسلامی را وزارت علوم مستقلی دانست که دارای بیش از 350 واحد دانشگاهی است.


وی با بیان اینکه شهرستان کاشان دارای 20 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی است، افزود: اگر بخواهیم اثرگذاری این دانشگاه‌ها را بررسی کنیم، بدنه تخصصی شهرستان از دانشگاه آزاد اسلامی است و دلیل آن را می‌توان نگاه هوشمندانه این دانشگاه به توسعه شهرها دانست.


نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نفوذ دانشگاه آزاد اسلامی در شهرها، یادآور شد: اکنون خدا را شاکریم که با تغییر و تحولات اتفاق افتاده در این دانشگاه شاهد حضور دکتر ولایتی، دکتر رهبر در مقطعی و اکنون دکتر طهرانچی هستیم و امیدواریم که بتوانند منویات مقام معظم رهبری را به خوبی اجرایی کرده و در حوزه عظیم علم و فناوری به نظام و انقلاب خدمت کنند تا منجر به برطرف شدن مشکلات در حوزه‌های مختلف شود.


وی در پایان گفت: واحد کاشان از نظر قدمت جزو 20 واحد اول دانشگاه آزاد اسلامی است و پیشنهادم این است که این واحد در حوزه گردشگری که اشتغال زود بازده دارد، به صورت ویژه ورود کند


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر