صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد:

راه‌اندازی رشته تغذیه در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی جدید در رشته مهندسی بهداشت محیط دانشجو پذیرفته‌ایم، گفت: برنامه داریم که از مهر سال آینده در رشته تغذیه نیز دانشجو جذب کنیم.
کد خبر : 316974

حسین زینلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، فعالیت‌های دانش‌بنیان را اولویت واحد کاشان دانست و اظهار کرد: در این راستا با توجه به توانمندی‌های اعضای هیأت علمی، تلاش می‌شود قراردادهای برون‌دانشگاهی با صنایع و نهادهای مختلف منعقد شود.


وی با بیان برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در واحد کاشان افزود: در حوزه مهارت‌آموزی، کلاس‌هایی برگزار می‌شود تا دانشجویان با فنون و تخصص‌های گوناگون آشنا شوند تا پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند کارآفرین باشند.


زینلی خاطرنشان کرد: استعدادیابی و شناسایی دانشجویان فعال و نخبه که دارای ایده هستند و به‌دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌اند آن ایده را پرورش دهند در واحد کاشان انجام می‌شود تا این افراد بتوانند در هسته‌های پژوهشی فعالیت کنند.


رئیس واحد کاشان با اشاره به وجود مرکز تحقیقات فرش در این واحد دانشگاهی گفت: با توجه به اینکه کاشان یکی از قطب‌های فرش ایران است، این مرکز دوره‌های آموزشی مختلفی برای فعالان صنعت فرش برگزار می‌کند.


وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز آزمایشگاه همکار استاندارد صورت‌گرفته تا صنایع فرش کاشان بتوانند از امکانات و ظرفیت‌های این آزمایشگاه استفاده کنند.


زینلی توسعه مدارس سما را اولویت دانشگاه متبوع خود دانست و اظهار کرد: 6 مدرسه سما در کاشان افتتاح شده و تاکنون 480 دانش‌آموز جذب شده‌اند؛ امیدواریم سال آینده در مقطع متوسطه دوره اول دانش‌آموز جذب کنیم؛ زیرا رویکرد توسعه مدارس سما را با نیاز شهر جلو می‌بریم.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر