صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر ستاد هفته خدمات الکترونیک قضائی خبر داد:

صدور بیش از 15 میلیون ابلاغ الکترونیکی در 6 ماه/ رونمایی از زوایای جدید طرح پابند الکترونیکی

دبیر ستاد هفته خدمات الکترونیک قضائی گفت: در 6 ماه اول سال جاری بیش از 23 میلیون و 740 هزار ابلاغیه در سراسر کشور صادر شده که بیش از 15 میلیون این ابلاغیه‌ها به صورت الکترونیکی بود.
کد خبر : 316822

به گزارش خبرنگار قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدرضا دشتی اردکانی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در 6 ماه اول سال جاری بیش از 23 میلیون و 740 هزار ابلاغیه در سراسر کشور صادر شده، بیش از 15 میلیون این ابلاغیه‌ها را  به صورت الکترونیکی ذکر کرد و گفت: در صورتی که تمام ابلاغیه‌ها به صورت الکترونیکی صورت بگیرد در وقت و هزینه صرفه‌جویی شده و کاهش ترافیک و سازوکار ارسالی را کاهش خواهد داد.

وی با اشاره به برگزاری هفته خدمات الکترونیک قضائی از 21 الی 26 مهرماه در کشور گفت: هم‌زمان با اولین روز هفته خدمات الکترونیک قضائی از 89 عنوان خدمت جدید توسط دفاتر الکترونیک قضائی رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به صورت گسترده در سطح کشور در حال افتتاح است، تأکید کرد: افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند برای دریافت خدمات قضایی به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند؛ ضمن اینکه در مناطق با فراوانی بالا، دفاتر خدمات سیار هم پیش بینی شده است.

دبیر ستاد هفته خدمات الکترونیک قضائی با اشاره به راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات الکترونیک در سراسر کشور از انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی برای توسعه خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

دشتی اردکانی همچنین از رونمایی از زوایای جدید طرح پابند الکترونیکی در هفته آینده خبر داد و گفت: طرح پابند الکترونیک با نظارت سازمان زندان‌ها و مشارکت دانشگاه علم و صنعت انجام شده که بار مالی کمتری نسبت به مدل مشابه خارجی دارد.

انتهای پیام/4076

انتهای پیام/

برچسب ها: اجتماعی
ارسال نظر