صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کتاب «منتخب برنامه‌های رادیو» در پاییز ۱۳۹۷ منتشر شد

روابط عمومی معاونت صدا با همکاری شبکه‌های رادیویی کتابچه پاییزی رادیو را که در بر گیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است با ساختار و قطع جدید منتشر کرده است.
کد خبر : 316745

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از معاونت صدا، حامد فاتحی گفت: مخاطبان از لحاظ نوع شنیدن برنامه‌های رادیویی به دو دسته «فعّال و منفعل» و یا «پیگیر و تصادفی» طبقه‌بندی می‌شوند، مخاطب پیگیر و در مواردی فعال فردی است که وفادارانه و با علاقه، یک برنامه را دنبال می‌کند و دیگر مخاطبان را نیز به شنیدن برنامه محبوب خود تشویق می‌کند. چنین برنامه‌هایی که بتوانند نسبت به سایر برنامه‌‌‌ها، مخاطبان بیشتر (کمّی) و با اهمیتی (کیفی) را به خود جلب نمایند، نسبت به سایر برنامه‌های شبکه، شاخص و برجسته هستند.

 مدیر روابط عمومی معاونت صدا تصریح کرد: نحوه مواجه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید وحفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

وی با اشاره به تدوین چهارمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو، گفت: حسب تدبیر حمید شاه‌آبادی معاون صدا در ابتدای هر فصل برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی که در قالب ساختارهای «کلامی- پیامی (میزگرد، مسابقه،گزارش)»، «کلامی- آوایی»، «کلامی – پیامی- آوایی»، «ترکیبی- نمایشی»، «نمایش»، «روایی- آوایی»، «پیامی»، «روایی (مستند)»، «کلامی»، «کلامی، پیامی، روایی» با موضوعات اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، خبری کارشناسی، تفریحی-سرگرمی، خانواده، سلامت، آموزشی، اطلاع رسانی، قرآنی، معارفی و تربیتی تهیه شده است در قالب کتابچه فصلی معرفی می شود.

در این کتابچه با رعایت اصل اختصار ضمن اشاره به ساختار ، موضوع، روز و زمان پخش برنامه ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان اشاره شده است.

فاتحی خاطرنشان کرد: نسخه الکترونیکی این کتاب(pdf) اکنون در کانال پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو در پیام‌رسان سروش به نشانی: Sapp.ir/radioir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/4046/

انتهای پیام/

برچسب ها: هنر آنا
ارسال نظر