صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷
مسئول اجرایی آزمایشگاه فناوری و نوآوری شریف به آنا خبر داد:

فراخوان ایده‌های فناورانه در دانشگاه صنعتی شریف

مسئول اجرایی آزمایشگاه فناوری و نوآوری شریف گفت: این آزمایشگاه به دنبال جذب ایده‌های فناورانه در حوزه های هوافضا و زیست‌فناوری است و از دانشجویان صاحب ایده در این حوزه خواسته‌ایم تاایده‌های خود را به سایتsetak.sharif.ir ارسال کنند.
کد خبر : 316541

محمدعلی زارع در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه آنا، از برگزاری فراخوان ایده‌های فناورانه دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و گفت: آزمایشگاه فناوری و نوآوری دانشگاه شریف به دنبال جذب ایده‌های فناورانه در حوزه های هوافضا و زیست‌فناوری است و از دانشجویان صاحب ایده در این حوزه خواسته‌ایم تاایده‌های خود را به سایتsetak.sharif.irارسال کنند.

مسئول اجرایی آزمایشگاه فناوری و نوآوری شریف گفت: ارائه بسته اعتباری به ارزش۲۵۰میلیون ریالی  به تیم‌های برگزیده  شامل فضای کار اختصاصی و اشتراکی، استفاده از شبکه مشاوران و منتورینگ، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی  و حمایت مالی ازجمله مزایایی است که برای  تیم‌های برگزیده  در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: پس از جذب و پذیرش ایده‌ها،طرح‌ها اولویت‌بندی می‌شوند و ضمن مصاحبه با تیم‌های برگزیده، به این تیم‌هاکمک می‌کنیم به مرحله تولید اولیه برسند.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقه‌مندمی‌توانندبرای کسب اطلاعات بیشتر به آزمایشگاه فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنند. 

انتهای پیام/4085

انتهای پیام/

ارسال نظر