صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
در گفت‌و‌گو با آنا

مربی‌ استقلال خوزستان: پرسپولیس محکوم به باخت است/ نمی‌خواهیم دوباره فانوس به دست باشیم

مربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در اهواز محکوم به شکست است.
کد خبر : 31637

سیروس پورموسوی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «این هم از شانس بد تیم ما است که باید در دو هفته متوالی با دو تیم مدعی در لیگ برتر باز کنیم. بازی اول ما که مقابل سپاهان بود و فردا هم باید در برابر پرسپولیس به میدان برویم.»


وی در ادامه نقطه نظراتش را در خصوص بازی با پرسپولیس اینگونه بیان کرد: «بازی سختی در پیش داریم؛ در این موضوع شک نکنید. این بازی هم برای ما سخت است و هم برای پرسپولیس؛ این سختی شاید به دلیل هوای گرم اهواز برای پرسپولیسی‌‌ها سخت تر هم باشد. البته ما به این موضوع توجهی نداریم و به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم. »


کمک ویسی افزود: «نمی خواهم کری بخوانم اما پرسپولیس در این بازی محکوم به باخت است، البته باید بگویم ما محکوم به برد هستیم. متاسفانه ما لیگ برتر را با شکست آغاز کردیم و باید خیلی زود با کسب یک پیروزی آن را جبران کنیم که بازی با پرسپولیس اولین فرصتی است که ما باید این کار را به بهترین شکل انجام دهیم .»


پورموسوی اضافه کرد: «لیگ چهاردهم برای استقلال خوزستان کابوس‌وار گذشت به خصوص در هفته‌های پایانی که خطر سقوط بیخ گوش ما بود. امسال دیگر نمی‌خواهیم اتفاقات تلخ لیگ گذشته برایمان تکرار شود و فانوس به دست باشیم. از این رو از همین بازی های ابتدای لیگ فقط به دنبال کسب حداکثر امتیاز‌ هستیم تا با خیالی راحت هفته‌های پایانی لیگ را سپری کنیم.»


وی ادامه داد: «در بازی اول خود امتیازی نگرفتیم و نباید این اتفاق در دومین بازی ما بیفتد . برای شکست پرسپولیس خوب تمرین کردیم و برنامه‌ ویژه‌ای برای این تیم در نظر گرفته‌ایم که در جریان مسابقه آن را پیاده می‌کنیم تا به هدفمان که همان کسب سه امتیاز بازی است برسیم.»


پورموسوی در خاتمه این گفت‌و‌گو گفت: «با تدابیری که کادر فنی و مدیریت باشگاه در نظر گرفته‌اند استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. کسب حداکثر امتیاز ممکن از بازی‌های خانگی یکی از اهدافی است که ما دنبال عملی کردن آن هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر