صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

مدیران پیش از دکتر ولایتی، تمایلی به حضور دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد نداشتند

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مدیران دانشگاه آزاد پیش از روی کار آمدن دکتر ولایتی تمایلی به حضور دفاتر نهاد رهبری نداشتند.
کد خبر : 316009

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سمیه عابدینی عصر امروز در نهمین نشست هم‌اندیشی خواهران تشکل‌های دانشجویی که در محل اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد برگزار شد گفت: متأسفانه مدیران دانشگاه آزاد در گذشته و پیش از روی کار آمدن دکتر ولایتی تمایلی به حضور دفاتر نهاد رهبری در این دانشگاه نداشتند.

وی افزود: در حال حاضر فقط دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد فعال هستند اما قرار است با رویکرد جدید مدیران انقلابی این دانشگاه تعداد دفاتر نهاد رهبری افزایش یابد.

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: متأسفانه تجمع دختران انقلابی در سطح دانشگاه‌ها به صورت رویکرد مشترک و آن‌طور که باید دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: در کلان‌شهر تهران وجود این موضوع ضرورت دارد به همین دلیل تصمیم گرفته‌شده هیأت دانشجویی دختران تهران راه‌اندازی شود.

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: تشکل انقلابی عظیم دختران لازم بود ایجاد شود. اولین برنامه این تجمع ۲۲ مهرماه هم‌زمان با شب شهادت حضرت رقیه در دانشگاه الزهراء شاهد صورت می‌پذیرد.

عابدینی با اشاره به برگزاری برنامه ضیافت رضوی گفت: از میان فعالان تشکل‌های دانشجویی، 5 هزار دانشجو را در قالب 10 اردوی 500 نفره به مشهد دعوت کرده و برای آنها جلساتی با موضوعات معرفتی تشکیلاتی برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: بیانیه‌ها اقدام مناسبی است اما کافی نیست لازم است تبیین مسائل روز جامعه در حوزه زنان در تشکل‌ها تبیین شود. افرادی باید با توجه به تخصص خود پای کار باشند.

به گفته مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تمام بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) درباره الگوی زن انقلابی جمع‌آوری شده و به‌عنوان ماتریسی برای دانشجویان تدوین خواهد شد.

وی در پایان گفت: نهاد رهبری موظف شده است تا استادانی را برای آموزش‌های حین عقد که از یک ساعت به شش ساعت افزایش پیداکرده، را شناسایی و به مراکز بهداشت معرفی کند. تاکنون 130 استاد در تهران شناسایی و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است.

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر