صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 116

اهوازی‌ها در مرحله حذفی حریف اصفهان شدند

تیم بسکتبال دختران خوزستان موفق شد با برتری برابر تیم چهارمحال و بختیاری علاوه بر صعود به جمع هشت تیم، حریف تیم قدرتمند اصفهان در مرحله حذفی شود.
کد خبر : 31588

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، روز سوم مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده دیروز با راهیابی پیروزی تیم خوزستان برابر دختران ورزشکار شهرکردی پیگیری شد.


در سومین مسابقه روز سوم دو تیم خوزستان و چهارمحال و بختیاری با قضاوت سمانه دهقانی، شیوا قربانی و نسرین بیات برابر هم به میدان رفتند که در پایان اهوازی‌ها با غلبه بر حریف با اختلاف 10 امتیاز پیروز این بازی شدند.


خوزستانی‌ها در این مسابقه در سه کوارتر اول، دوم و چهارم با حساب 12 برهفت، 9 بر هفت و 13 بر 10 برابر حریف به برتری رسیدند و در کوارتر سوم هر دو تیم در عدد 16 مساوی شدند.


در پایان این مسابقه تیم خوزستان با اختلاف 10 امتیاز و با حساب 50 بر 40 به پیروزی رسید تا در مرحله بعد به مصاف تیم اصفهان برود.



در این گروه با نتایج به دست آمده تیم کرمانشاه به دلیل عدم حضور تیم قم برنده اعلام شد و به عنوان تیم تخست راهی دور بعد شد تا حریف بروجرد در مرحله حذفی شود، خوزستانی‌ها با کسب جایگاه دوم به مصاف اصفهانی‌ها می‌روند و تیم چهارمحال و بختیاری برای بقا در دسته دوم باید منتظر مشخص شدند تیم سوم گروه «ب» شود.


این رقابت‌ها امروز با انجام 2 بازی گیلان ـ بندرعباس و کرمان ـ زنجان پیگیری خواهد شد تا در نهایت هشت تیم صعودکننده به مرحله بعدی و همچنین کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر مشخص شوند.


مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.


به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر