صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷
دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه:

ساخت و ساز دیرهنگام دانشگاه رازی دانشجویان را سردرگم کرد

دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : ساخت‌وسازهای دانشگاه رازی کرمانشاه که باید در تابستان انجام می‌شد در ماه مهر در این دانشگاه انجام می‌شود و همین مسئله دانشجویان را سردرگم و کلافه کرده است.
کد خبر : 315832

اشکان احمدی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: وضعیت دانشگاه رازی کرمانشاه،در شأن دانشجویان این دانشگاه نیست و یکی از دلایل عمده‌ای که سبب آشفتگی و سردرگمی دانشجویان شده، انجام تعمیرات دیرهنگام دانشگاه و همزمانی آن با شروع سال‌تحصیلی است. این درحالی‌که بیشتر دانشگاه‌های سراسر کشور  تعمیرات دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها را در تابستان انجام دادند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه افزود: قبل از شروع سال تحصیلی اعلام شد که خوابگاه‌ها به دلیل بازسازی هایی که در دانشگاه در حال انجام بود، روز ۳۰ شهریور باز می‌شود و این مسئله برای دانشجویانی که باید در خوابگاه ساکن می‌شدند، مشکلاتی را به همراه داشت. حتی باوجودآنکه در ۳۰ شهریورماه خوابگاه‌ها برای اسکان دانشجویان در اختیار آن‌ها قرار گرفت، اما در برخی از بلوک هنوز این ساخت‌وسازها ادامه دارد و در چند بلوک دانشجویان مجبورند تا تعمیر کامل اتاق‌ها در مسجد دانشگاه بمانند.

                                           

وی در ادامه افزود: این وضعیت در دانشکده‌ها نیز ادامه دارد. به‌طور مثال دانشکده کامپیوتر دانشگاه در حال ساخت‌وساز است اما بااین‌حال دانشجویان مجبورند سر کلاس حاضر شوند و صدای موتور و سروصدا در داخل کلاس‌ها شنیده می‌شود و این مسئله دانشجویان را سر کلاس درس با مشکل روبرو می‌کند.

اشکان احمدی از بوفه سلف به‌عنوان مشکل دیگر این دانشگاه اشاره‌کرده و ادامه داد: یکی از مشکلاتی که دانشجویان با آن روبرو هستند، وضعیت بوفه دانشگاه رازی است. باوجودآنکه بوفه دانشگاه به پیمانکار واگذارشده است، اما هنوز قرارداد  و اعمال  تخفیف ۱۰ درصدی دانشجویی صورت نگرفته است و به همین دلیل اجناس بوفه باقیمت بالایی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و ازآنجاکه با وجود مذاکره  با مسئولان دانشگاه به نتیجه‌ای نرسیدیم، تصمیم گرفتیم کمپین نه به گران‌فروشی را در داخل دانشگاه راه بیندازیم تا خود دانشجویان با عدم خرید کالاها مانع از این وضعیت در دانشگاه شوند زیرا اجناس این دانشگاه با قیمتی بیشتر از مغازه‌های بیرون از دانشگاه به دانشجویان فروخته می‌شود. 

دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه افزود: ما به‌عنوان شورای صنفی دانشگاه تلاش کردیم تا مشکلات دانشجویان را حل کنیم اما ازآنجاکه مسئولان پاسخگو نیستند باعث دلخوری دانشجویان شده و آن‌ها از پیگیری مطالباتشان ناامید شده‌اند.

انتهای پیام/4087









انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه رازی
ارسال نظر