صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نفرات برتر رشته حفظ و معارف حدیث مسابقات قرآن‌کریم معرفی شدند

در دومین روز از چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن‌کریم، پرونده رقابت در رشته حفظ و معارف حدیث ویژه برادران با معرفی نفرات برگزیده، به کار خود پایان‌داد.
کد خبر : 315409

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، امروز در دومین روز از چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، متسابقان گروه معارف در رشته حفظ موضوعی و حدیث برادران به رقابت پرداخته و نفرات برتر معرفی شدند.

پس از رقابت 12 متسابق در روز دوم، نفرات برتر معرفی شدند و به ترتیب آقایان احمد سلیمانی، علی سرخکی، فرشاد فرهنگ، سید‌رضا کاظمی و مهدی حکیمی راد رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

مسابقات در گروه معارف، رشته حفظ و معارف حدیث در بخش براداران در 6 مرحله حفظ موضوعی و حدیث، حدیث‌خوانی، امیر بیان (برای هر شرکت‌کننده یک بیت از متن کتاب پخش می‌شود و از وی درخواست می‌شود تا حکمت مرتبط با آن را تشخیص داده و قرائت کنند)، تشخیص حکمت، در جستجوی هدایت (در این مرحله یک موقعیت فرضی برای شرکت‌کنندگان معرفی و طراحی شده و از همه به صورت مجزا درخواست می‌شود تا بر‌اساس احادیث و موضوعات منبع مسابقاتی، بهترین پیشنهاد را به مشاوره‌کننده ارائه کنند) و درس‌هایی از قرآن (هر شرکت‌کننده سه دقیقه فرصت داشت تا به شرح و تبیین یک حکمت بپردازد) برگزار شد.

در پایان بخش معارف چهل‌و‌يکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اهدای لوح تقدیر و جوایز از فینالیست‌های این رشته قرآنی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این دوره از مسابقات از صبح دیروز در اراک آغاز شده و تا ۲۳ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/۴۰۷۲/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر