صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام مسئول در پاسخ به آنا:

کمبود گوجه‌ وسیب‌زمینی شایعه است/ با پیک‌موتوری به بازارها سر می‌زنم

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه موضوع کمبود گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی در بازار میوه و تره‌بار شایعه‌ای بیش نیست، گفت: در شرایط کنونی هر کیلو سیب‌زمینی در سطح شهر تهران بین 4 هزار تا 4 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود.
کد خبر : 314539

اسدالله کارگر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، بابیان اینکه هر کیلو سیب‌زمینی در سطح شهر تهران بین 4هزار تا 4500 تومان در میدان‌های میوه و تره‌بار فروخته می‌شود،گفت: قیمت هر کیلو گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای در میدان‌های میوه و تره‌بار شهر تهران از 4 هزار تا 7 هزار تومان متغیر است. 

وی تصریح کرد: البته نباید ذکر یک نکته مهم غافل شویم که قیمت هر کیلو گوجه‌فرنگی معمولی در میدان‌های میوه و تره‌بار شهر تهران بین چهار هزار تا پنج هزار تومان است.

کارگر با اشاره به اینکه گرانی و کمبود گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی در بازار میوه و تره‌بار شایعه‌ای بیش نیست،گفت: بنده خودم با استفاده از پیک موتوری به‌منظور بررسی قیمت گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی به چندین میدان‌ میوه و تره‌بار مراجعه کردم و قیمت‌های ذکر شده از میانگین قیمت‌های استخراج‌شده در این بازارهای میوه و تره‌بار است. 

وی افزود: نرخ‌نامه میوه‌ و تره‌بارهای مختلف موجود در بازار از تاریخ نهم تا پانزدهم مهر‌ماه سال جاری در تمام میدان‌ها میوه و تره‌بار شهر تهران موجود است و پایتخت‌نشینان می‌توانند قبل از خرید از میدان‌های میوه‌ و تره‌بار،نرخ نامه را مشاهده کنند. 

انتهای‌پیام/4083/خ



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
ناشناس
10:49 - 1397/07/09
ممنون ما گفتیم که نرخ بالا است نگفتیم کم هستش. چطور سیب زمینی به 4500 تا 7000 برسد در حالی که حدود 2 هفته پیش 2 تومان بود یا گوجه همین طور قشر ضعیف چه طوری با این گرانیها مخارجشان را تامین کنند. گوشت که 60 تومان - مرغ که 12 تومان حقوق تامین اجتماعی حداقلی به خدا خیلی سخت است. تو رو خدا مسئولین بیشتر توجه کنند .