صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
در گفت و گو با آنا

دبیر فدراسیون بوکس: 4 بوکسور شانس المپیکی شدن دارند/ عملکرد مربی اوکراینی راضی کننده است

علیرضا دانشمند‌فرد گفت: مشکلات مالی فدراسیون بوکس نشات گرفته از کمبود بودجه وزارت ورزش است و این مشکلات در تمام فدراسیون‌ها قابل مشاهده است.
کد خبر : 31430

دبیر فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به شرکت تیم ملی بوکس در مسابقات جهانی گفت: «مسابقات جهانی دوحه از آن جهت برای ما حائز اهمیت است که در این مسابقات بوکسورها برای کسب سهیمه المپیک تلاش می کنند. ما در سنگین وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک داریم اما کار بسیار سخت است چرا که تنها نفرات اول و دوم مسابقات جهانی سهمیه حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.»


علیرضا دانشمندفرد در پاسخ به این سوال که چه تعداد از بوکسورهای کشورمان شانس حضور در المپیک را خواهند داشت؟ عنوان کرد: «در حال حاضر یک سهمیه المپیک توسط احسان روزبهانی کسب شده است اما 4 بوکسور کشورمان نیز همچنان شانس المپیکی شدن دارند. امین قاسمی پور اگر بتواند در 2 مسابقه از رقابت‌های نیمه حرفه‌ای پیروز شود المپیکی خواهد شد. محمدپور، دلاوی و فروتن گل آرا نیز بوکسورهایی هستند که می‌توانند با درخشش در مسابقات آتی سهمیه المپیک را کسب کنند. البته در این بین دلاوری شانس زیادی برای حضور در المپیک دارد.»


دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به این که عملکرد مربی اوکراینی راضی کننده بوده است، گفت: «البته عملکرد وی باید در مسابقات آسیایی مورد ارزیابی قرار بگیرد. وینکوف مربی شناخته شده ای در بوکس جهان است. وی با وجود دستمزد نسبتا پایینی که دریافت می کند، اما علاقه زیادی دارد تا به بوکس ایزان کمک کند. در اردوی اوکراین ما تنها هزینه بلیط هواپیما را پرداخت کردیم و بقیه هزینه ها که بالغ بر 150 میلیون تومان بود را فدراسیون بوکس اوکراین بواسطه سرمربی اوکراینی تیم ملی کشورمان متقبل شد.»


دانشمندفرد درباره وضعیت بودجه فدراسیون بوکس تصریح کرد: «مشکلات مالی فدراسیون بوکس نشات گرفته از کمبود بودجه وزارت ورزش است و این مشکلات در تمام فدراسیون‌ها قابل مشاهده است اما با این وجود وزارت ورزش همکاری بسیار خوبی با فدراسیون بوکس داشته و ما توانستیم تمام اردوهایمان را برگزار کنیم.»


وی در پایان صحبت هایش درباره صحبت های وینکوف مبنی بر اینکه مربیان خارجی پیشین تیم ملی، کارمند دفتری بوکس بوده اند، خاطرنشان کرد: «من با این حرف موافق نیستم. به طور مثال یکی از مربیان خارجی که به عنوان تمرین دهنده در کشورمان حضور پیدا کرده بود سابقه حضور در المپیک را به عنوان سرمربی دارد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر