صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۴۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

کالج‌ها راه موفقیت دانشجویان هستند

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که دوره دو ساله در کالج‌ها می‌تواند منجر به موفقیت دانشجویان در آینده شود.
کد خبر : 314091

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، حدود نیمی از دانشجویان آمریکایی، تحصیلات عالی خود را با یک دوره دو ساله کالج آغاز می‌کنند، به همین دلیل ارائه پشتیبانی از طرف کالج‌ها در سال اول بسیار مهم است. نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد حمایت‌های قوی در سال اول کالج به دانشجویان کمک می‌کند تا بعد از فارغ‌التحصیلی شغلی متناسب با توانایی‌های تحصیلی و علایقشان پیدا کنند.

بنیاد جک کنت کوک با بررسی برنامه‌های سال اول 174 کالج دولتی به این نتیجه رسیده است که از هر 10 کالج تنها چهار مورد از آنها برنامه‌های تجربه سال اول (برنامه‌ای که دانشجویان را برای تغییرات پیش‌رو در دانشگاه آماده می‌کند) را برای دانشجویان فراهم می‌کنند. این کالج‌ها پشتیبانی‌هایی مانند سمینار، مشاوره حرفه‌ای، انجمن‌های یادگیری و رویداد اجتماعی ارائه می‌دهند.

برخی از کالج‌ها نیز پشتیبانی‌هایی مختص دانشجویان ممتاز ارائه می‌کنند از جمله بورس تحصیلی و خدمات اشتغال حرفه‌ای. هیچ کدام از مؤسسات آموزش عالی بررسی‌شده برنامه‌ای برای رفع نیازهای مالی دانشجویان ممتاز سال اولی نداشتند.

تحصیل هم‌زمان در دو رشته راهی برای دانش‌آموزان ممتاز دبیرستانی در آمریکاست که می‌خواهند در هزینه‌های تحصیلات عالی صرفه‌جویی کنند.

مرکز تحقیقاتی کالج‌های منطقه‌ای با بررسی اسناد تحصیلی اعلام کرد که در پاییز سال 2010 بیش از 200 هزار دانش‌آموز آمریکایی در رشته‌های هم‌زمان ثبت‌نام کرده‌اند. این مرکز سپس به بررسی وضعیت آنها در سال 2016 پرداخت. نتایج تحقیقات نشان داد که از هر 10 مورد 9 نفر با موفقیت در دانشگاه یا کالج پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام/4021/





انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
حبیب
11:08 - 1397/07/07
چقدر خوب میشه تو ایرانم از این خدمات به دانشجویان بدن