صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی؛

ترامپ نماینده فکر و منش شیطان است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل نوشت: ترامپ نماینده تمامیت یافته‌ فکر و منش طاغوت و شیطان است.
کد خبر : 313896

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سردمداران آمریکا بیش از همیشه علیه ایران سخن به تهدید گشوده‌اند. خیال خام آنها این است که شکستن همه‌ تعهدات و تشدید فشارها از سر قلدری، روشی است که در تغییر رفتار جمهوری اسلامی موثر واقع شده و اکنون باید تا پایان -که تسلیم کامل ایران است- ادامه یابد.

در ادامه به سخنان ترامپ علیه ایران اشاره کرده و آورده است: ترامپ که در نطق اخیرش در سازمان ملل بیش از همیشه موضوع طنز و هجو افکار عمومی واقع شد، نماینده تمامیت یافته‌ فکر و منش طاغوت و شیطان است. به‌همان میزان که فشار و تهدید علیه ایران را افزایش داده شده، ضرورت مقاومت و ایستادگی هوشمندانه در برابر این نقشه‌های مفتضحانه هم بیشتر هویدا شده است. 

در پایان عنوان شده است: تجربه تاریخی مردم ایران علی‌الخصوص پرونده برجام ثابت کرده که یک قدم عقب گذاشتن، راه را برای فشار و تهدید  بیشتر باز خواهد کرد. علاوه بر این ایمان مردم مومن به وعده‌ها و بشارت‌های الهی راه آینده را خواهد گشود. اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا  به وعده‌ها و بشارت‌های الهی ایمان قلبی دارند و ذیل رهبری داهیانه امام خامنه‌ای برای نیل به مقصود و خدمت به مردم در شرایط دشوار کنونی همواره آماده بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر