صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۲:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷
معاون دانشگاه پیام‌نور هرمزگان:

علم و دانش تنها سلاح خردگرایی جوانان است

معاون دانشگاه پیام‌نور هرمزگان گفت: علم و دانش تنها سلاح نواندیشی و خردگرایی جوانان برای جامعه‌‌ای توسعه‌یافته و پویاتر خواهد بود.
کد خبر : 313574

فاطمه عامری سیاهویی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: علم و دانش تنها سلاح نواندیشی و خردگرایی جوانان برای جامعه‌‌ای توسعه‌یافته و پویاتر خواهد بود.

معاون دانشگاه پیام‌نور هرمزگان با بیان اینکه آموزگاران و استادان به عنوان مادران و پدران معنوی جامعه هستند عنوان کرد: استادان باوجود همه سختی‌ها و مشکلات معیشتی، با جایگاه ویژه خود رسالتی تاریخی را بر دوش می‌کشند تا آینده‌سازان کشور با تلاش آنها در روشنگری برای نسلی جدید آماده باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی(ره) افزود: هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران است. روزهای حساس و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، سرشار از حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است.

عامری تصریح کرد: جوانان، مرد‌‌‌ان و زنانی که د‌‌‌ر این راه به شهاد‌‌‌ت رسید‌‌‌ه‌اند‌‌‌، اسطوره مقاومت و ایستاد‌‌‌گی هستند‌‌‌ و یاد‌‌‌ و خاطره‌شان هرگز فراموش نمی‌شود‌‌‌؛ زیرا آن‌ها برای د‌‌‌فاع از والاترین ارزش‌ها جان خود‌‌‌ را ایثار کرد‌‌‌ه‌اند‌‌‌.

وی تصریح کرد: این جنگ، نقطه قوت و افتخاری برای بالندگی آرمان‌های انقلاب اسلامی و رشد و شکوفایی ایران در تمام زمینه‌ها شد.

معاون دانشگاه پیام‌نور هرمزگان در ادامه نیز حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد و به خانواده‌های جانباختگان و نیروهای مسلح از صمیم قلب تسلیت گفت.

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر