صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۴۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
بیانیه جامعه روحانیت مبارز در محکومیت حادثه اهواز؛

کینه دشمنان بر استقامت و هوشیاری ملت بزرگ ایران می‌افزاید

جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نقشه و کینه دشمنان جز لعن و نفرت برای عاملان و حامیان بر جای نخواهد گذاشت و بر استقامت و هوشیاری و سرافرازی ملت بزرگ ایران خواهد افزود.
کد خبر : 312765

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی امروز در اهواز را محکوم کرد.


در متن این بیانیه آمده است:‌ حادثه تروریستی اهواز و شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز و قهرمان ما، غمی جانکاه بر عزاداران حسینی افزود.


در این بیانیه بیان شده است: در حالی که مردم ایران و غیورمردان و زنان خوزستانی در سوگ سالار شهیدان و سیدالساجدین امام زین‌العابدین (علیهماالسلام) لباس عزا بر تن داشتند، بدترین خلق خدا با فرمان و حمایت اربابان ددمنش، کودک‌کش و جنگ‌طلب خود، عده‌ای از مدافعان عزت و امنیت ایران اسلامی و مردم شریف را به خاک و خون کشیدند. زهی قساوت و پلیدی.


جامعه روحانیت در بیانیه خود یادآور شده است:‌ آری جدال یزید و یزیدیان با حسین و حسینیان سنت همیشگی تاریخ و سرنوشت انسان‌ها است و چه شکوهمند و افتخارآفرین است گام نهادن در مسیر حسینی و ارزش‌های والای الهی و قدس‌نشینی سی مرغ شاهد.


در این بیانیه تصریح شده است:‌ جامعه روحانیت مبارز به همه خانواده این شهیدان عزت و شرف، تبریک و تسلیت گفته و برای همه مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌کند و به روح بلند عرشیان عاشورائی درود می‌فرستد و مطمئن است نقشه و کینه دشمنان جز لعن و نفرت برای عاملان و حامیان بر جای نخواهد گذاشت و بر استقامت و هوشیاری و سرافرازی ملت بزرگ ایران خواهد افزود، چراکه خداوند متعال وعده یاری مؤمنان و دفاع از آنان را داده است.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر