صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۷:۰۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷

گل‌زنان احتمالی پرسپولیس برابر الدحیل

بازیکنان کمی نیستند که می‌توانند برای پرسپولیس مقابل الدحیل گل‌زنی کنند.
کد خبر : 311754

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس ساعت 18:30 امروز مقابل هواداران بی‌شمار خود بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برابر تیم الدحیل قطر برگزار می‌کند.


بازی رفت با برتری یک بر صفر نماینده قطری به پایان رسیده و پرسپولیس برای آنکه به مرحله بعدی صعود کند، نیاز به زدن گل مقابل این حریف دارد.


بدون شک وقتی صحبت از گل‌زنی می‌شود، همه نگاه‌ها به مهاجمان تیم است اما در دیداری که فرقی نمی‌کند کدام بازیکن ناجی پرسپولیس می‌شود باید به همه بازیکنانی که قابلیت گل‌زنی دارند، شانس داد.


علی علیپور فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد و این فصل هم سه گل در لیگ برتر زده است. او امید اول برانکو در خط حمله سرخ‌پوشان است.


گادوین منشا در پیکان خوش درخشید و فصل گذشته هم برای پرسپولیس گل‌های حساسی زد. او این فصل تنها یک گل مقابل فولادخوزستان در هفته دوم لیگ برتر زده است و بدون شک انگیزه‌های زیادی دارد تا در لیگ قهرمانان برای تیمش گل بزند.


امید عالیشاه در این فصل هنوز موفق به گل‌زنی نشده است. وینگر سرعتی سرخ‌پوشان به‌دنبال آن است تا طلسم عدم گل‌زنی را از دیدار با الدحیل بشکند. او این فصل یک پاس گل داده است.


احمد نوراللهی از آن دست بازیکنانی است که می‌تواند با شوت‌های ناگهانی‌‌اش قفل دروازه حریفان را باز کند. گل زیبای او در دور قبلی مقابل الجزیره امارات از خاطر هواداران پاک نشده است.


کمال کامیابی‌نیا از آن دست بازیکنانی است که در ضربه‌های ایستگاهی خیلی خوب جاگیری می‌کند و گل‌های مهمی که زده، می‌تواند در دیدار با الدحیل تکرار شود.


بشار رسن هافبک سرعتی و خلاقی است که قابلیت شو‌ت‌زنی هم دارد. او انگیزه زیادی دارد تا با فتح دروازه الدحیل محبوب دل هواداران شود.


سیدجلال حسینی فصل گذشته موفق شد در آخرین لحظات دروازه الجزیره امارات را باز کند و پرسپولیس را به یک‌چهارم نهایی برساند. او یکی از گزینه‌‌های اصلی گل‌زنی روی ضربه‌‌های ایستگاهی است.


شجاع خلیل‌زاده هم از زمانی که به پرسپولیس آمده، خیلی خوب در امر گل‌زنی مشارکت داشته است. این مدافع به‌خوبی در ضربه‌های ایستگاهی جلو می‌آید و با ضربه‌‌‌های سر برای سرخ‌پوشان گل می‌زند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر