صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
سرمربی الدحیل:

بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم/ از چیزی نمی‌ترسیم

سرمربی الدحیل قطر گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما از چیزی نمی‌ترسیم.
کد خبر : 311605

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نبیل معلول در نشست خبری پیش از بازی فردای پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی، در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانیم بازی خیلی بزرگ و سختی مقابل پرسپولیس داریم. الدحیل امسال استارت خیلی خوبی داشت. ما منتظر جزئیات در این بازی هستیم.


سرمربی الدحیل درباره حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس و میزان شناخت خود از سبک بازی پرسپولیس تصریح کرد: شک نداریم که بازی بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود. اما ما هم کاملاً برای رویارویی با این تیم آماده هستیم و از چیزی نمی ترسیم، بازیکنانم تجربه کافی برای این بازی را دارند.


معلول در پاسخ به سؤال خبرنگار قطری درباره تاکتیک احتمالی الدحیل برای بازی با پرسپولیس افزود: تجربه من می‌گوید تماشاگر بازی نمی‌کند و بازیکن است که تکلیف نتیجه را مشخص می کند.


وی درباره بازگشت کریم بوضیاف به ترکیب الدحیل تاکید کرد: او بازیکن خیلی مهمی برای ما است. البته این بازیکن 6 هفته نبوده است. پرسپولیس هم محروم دارد و بازیکن عراقی‌اش مصدوم است! نمی‌دانم آنها با چه سیستمی بازی خواهند کرد.


معلول ادامه داد: فلسفه ما بازی هجومی است. می‌آییم تا جنگنده بازی کنیم و هیچ نقشه دفاعی نداریم. پرسپولیس هم چند بازیکن قدرتی دارد که وظیفه داریم آنها را به خوبی مهار کنیم.


وی درباره اینکه آیا در صورت عدم صعود به مرحله بعدی نگران آینده شغلی‌اش در تیم الدحیل نیست؟ گفت: بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم از لحاظ تکنیکی و بدنی شرایط خوبی دارند. نمی‌دانم آینده چه خواهد شد اما برای ما و تاریخ باشگاه ما خیلی مهم است که صعود کنیم.


سرمربی الدحیل قطر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تساوی برای تیمش پس از کسب ۹ پیروزی متوالی هم ممکن است برای او گران تمام شود تصریح کرد: چنین فشاری را حس نمی‌کنیم. در یک سال و نیم اخیر یک بار اینجا مساوی کردیم و آنها هم یک بار برده‌اند. بازی قدرتی نزدیکی داریم اما آمده‌ایم که پیروز شویم.


معلول در ادامه درباره اینکه چه راه‌کاری برای گل‌زدن به پرسپولیس در جریان بازی دارد؟ اظهار کرد: آمده‌ایم خودمان را نشان دهیم که بیهوده به یک‌چهارم نرسیده‌ایم. سعی می‌کنیم مثل بازی رفت در جریان بازی به آنها گل بزنیم. پرسپولیس خط دفاعی خیلی خوبی دارد و می‌تواند به‌خوبی تیمش را هدایت کند. اما تیم الدحیل هم مهاجمان خیلی خوبی دارد که به درد خواهند خورد.


وی در پایان درباره بازی تیمش مقابل چشمان حداقل ۸۰ هزار طرفدار پرسپولیس خاطرنشان کرد: تجربه بالایی داریم، می‌دانیم کار سختی است ولی می‌خواهیم ببریم و برای ما فرقی نمی‌کند هوادار باشد یا نه.


انتهای پیام/4051/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر