صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
حجت‌الاسلام رئیسی:

راه حل سیاسی برای حل مشکلات اقتصادی انحراف از حل مشکلات مردم است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور، اقتصادی است نه سیاسی؛ سراغ گرفتن از راه حل سیاسی برای مشکلات اقتصادی، آدرس غلط دادن و در واقع انحراف از حل مشکلات مردم است.
کد خبر : 311504

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب با حضور در جمع خادمیاران رضوی استان اصفهان با اشاره به سیره رضوی و معصومین (ع) گفت: اگر کسی می‌خواهد رضای خدا را جلب کند باید دل مردم را شاد کند، آن هم نه با حرف‌های لحظه‌ای بلکه با تصمیم و اقدام درست، گره از کار مردم بگشاید و این در سیره حضرت رضا (ع) است.


وی در ادامه افزود: امروز همه باید کمک کنند باری از دوش مردم برداشته شود. همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به دولتمردان و کسانی که در میدان کار و خدمت هستند، کمک شود.


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به خدمات گسترده و روند تحول در نهاد تحت مدیریتش گفت: ما در آستان قدس با همه بخش‌های خدمت‌رسان در کشور همکاری داریم و این خدمات به نام یک بخش یا یک جایگاه نیست و متعلق به نظام اسلامی است، همه مأموریم در جهت گره‌گشایی از مشکلات زندگی مردم تلاش کنیم.


رئیسی در انتها گفت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور، اقتصادی است نه سیاسی؛ سراغ گرفتن از راه حل سیاسی برای مشکلات اقتصادی، آدرس غلط دادن و در واقع انحراف از حل مشکلات مردم است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر