صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷

آماده‌باش شفر به آبی‌پوشان بدون ملی‌پوشان

تیم استقلال در حالی باید در تاریخ 26 شهریور به مصاف السد قطر برود که شفر در غیاب ملی‌پوشان برای شکست السد به مردانش آماده‌باش داده است.
کد خبر : 310897

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال با 6 سهمیه بیشترین ملی‌پوش را در اردوی تیم ملی داشت؛ سید حسین حسینی، روزبه چشمی، ووریا غفوری، علی کریمی، آرمین سهرابیان و پژمان منتظری بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بودند و انتقادات را علیه سرمربی پرتغالی تیم ملی روانه کردند که در آستانه بازی با ازبکستان چه نیازی به دعوت 6 بازیکن از استقلال بود.


بر این اساس، استقلال که در تاریخ 26 شهریور در دیداری حیاتی باید به مصاف السد قطر برود نیاز شدیدی به ملی‌پوشانش دارد و شفر نیز منتظر حضور هرچه سریع‌تر ملی‌پوشان استقلال در تمرین آبی‌هاست تا برای شکست السد قطر برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.


آبی‌پوشان با توجه به شکست 3 بر یک در بازی رفت روی کاغذ شانس زیادی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ندارند، اما به هیچ وجه نمی‌توان در فوتبال تیمی را از پیش برنده دانست.


در صورتی که استقلالی‌ها بتوانند در بازی برگشت در دوحه خیلی زود به گل برسد می‌تواند به زدن گل‌های بعدی امیدوار باشد، البته نقش مدافعان در این دیدار غیرقابل انکار است.


انتهای پیام/ب/



انتهای پیام/

ارسال نظر