صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی:

تشکیل «شورای تعامل» هم‌افزایی را در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی افزایش می‌دهد

مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیشنهاد راه‌اندازی شورای تعامل از سوی دکتر طهرانچی گفت: خروجی فعالیت «شورای تعامل» اتخاذ تصمیم‌های پخته و ابلاغ قوانین و بخشنامه‌های کاربردی خواهد بود.
کد خبر : 309879

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدحسین طباطبایی درباره راه‌اندازی شورای تعامل بین کارکنان و مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: پیشنهاد راه‌اندازی این شورا برای اولین بار از سوی دکتر طهرانچی مطرح شد و به‌هیچ‌وجه جنبه تشریفاتی و شعاری ندارد، چرا که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید دارد که پیش از صدور بخش‌نامه‌ها و ابلاغ قوانین، نظرات بدنه دانشگاه درباره تصمیمات مدیریتی اتخاذ شود.


مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دکتر طهرانچی معتقد است که ساختار دانشگاه آزاد اسلامی با ساختار دولتی که به‌صورت مدیر و کارمندی است، متفاوت بوده و همه در دانشگاه آزاد اسلامی یک خانواده هستند که در قالب اعضای مدیریتی، علمی، اداری و خدماتی اهداف مشخصی را دنبال می‌کنند.


به گفته طباطبایی، در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رویه تدوین قوانین و مقررات براساس استفاده از خرد جمعی و همفکری با بدنه دانشگاهی خواهد بود تا پیش از ابلاغ و قانونی شدن بخش‌نامه‌ها و قوانین، نظرات طیف‌های مختلف دانشگاه در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشد، بنابراین راه‌اندازی شورای تعامل راهکار مناسبی است که می‌توان همه اعضای مدیریتی، علمی و اداری را در تدوین قوانین درگیر کرد.


وی ادامه داد: براساس تأکید دکتر طهرانچی در دوره جدید، تصمیم‌گیری‌ها پشت درهای بسته انجام نمی‌شود و نظرات و پیشنهاد‌های طیف‌های مختلف مدیریتی، اعضای هیأت علمی، استادان دانشگاه و اعضای اداری تأثیرگذار خواهد بود.


مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با اجرای این طرح هم‌گرایی، هم‌سویی و هم‌افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش می‌یابد، گفت: ایده ایجاد شورای تعامل تازه متولد شده و نیاز به پختگی دارد، بنابراین از همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهیم افراد نخبه‌ای که برای نمایندگی و عضویت در شورای تعامل مورد تائید آنها هستند را به ما معرفی کنند تا کسانی که به عضویت این شورا در می‌آیند نماینده واقعی و مورد تائید بدنه دانشگاه باشند.


انتهای پیام/4060/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر