صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۴۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷

ظلم آشکار فدراسیون به سرخابی‌ها/ بازی تدارکاتی مهم‌تر از لیگ قهرمانان آسیا

فدراسیون فوتبال با برنامه‌ریزی بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل ازبکستان، فشار مضاعفی روی دو تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد کرد.
کد خبر : 309756

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درحالی که دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید هفته آینده در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند اما اردوی تیم ملی و بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان باعث شد تا استقلال و پرسپولیس نتوانند تا چند روز قبل از بازی حساس مقابل السد و الدحیل بازیکنان اصلی خودشان را دراختیار داشته باشند.


امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در اعتراض به برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان چندان مهم نیست و دیدار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مراتب مهمتر از بازی تیم ملی است و فدراسیون باید حواسش به تیم‌های باشگاهی باشد.


در چنین شرایطی که صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند دستاورد بزرگی برای فوتبال ایران باشد اما فدراسیون فوتبال با اعزام تیم ملی به ازبکستان مانع برگزاری تمرینات منظم دو تیم استقلال و پرسپولیس شد.


فدراسیون فوتبال می‌توانست با دعوت یک تیم خارجی به ایران و برگزاری بازی دوستانه تیم ملی در تهران، خستگی بازیکنان ملی‌پوش استقلال و پرسپولیس را کمتر کند تا این تیم‌ها هم بتوانند با قدرت بیشتری در بازی برگشت مقابل نمایندگان قطر به میدان بروند.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر