صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی در گفتگو با آنا:

بی‌برنامگی باعث شد به استقبال حدادی نرویم/ اعزام دختران جنبه حمایتی داشت

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی گفت: گویا زمان پرواز احسان حدادی تغییر کرده بود و متأسفانه ما هم از آن مطلع نشدیم و نتوانستیم به استقبالش برویم.
کد خبر : 309704

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در واکنش به عدم استقبال از احسان حدادی گفت: طبق بلیتی که فدراسیون برای احسان حدادی گرفت، قرار بر این بود که او 9 سپتامبر به ایران برگردد و همه ما، خودمان را برای آن تاریخ آماده کرده بودیم تا به استقبال پرافتخارترین ورزشکار دو و میدانی برویم. با توجه به اینکه حدادی بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی به رقابت‌های مرحله نهایی لیگ الماس بروکسل رفت و در هشتم سپتامبر هم مسابقه داشت اما به دلیل اینکه کمرش کمی درد می‌کرد، گویا زمان پروازش تغییر کرده بود و متأسفانه ما هم از آن مطلع نشدیم.


وی ادامه داد: احسان قهرمان دو و میدانی کشورمان است و یکی از سرمایه‌های این کشور محسوب می‌شود. ما قهرمانانی داشتیم که یک مدال گرفته بودند و ما به استقبال آنها رفته بودیم، حدادی که دیگر جای خودش را دارد. او یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ماست و واقعاً از اینکه نتوانستیم به استقبال او برویم خیلی ناراحت هستیم.


غیاثی در پاسخ به اینکه حدادی عنوان کرده بود که فدراسیون از زمان بازگشتش خبر داشت، اظهار کرد: بله. ما خودمان برای حدادی بلیت تهیه کرده بودیم اما همانطور که که گفتم زمان پروازش تغییر کرد و همین موضوع هم باعث بی‌خبر ماندن ما از بازگشتش به ایران شد. حدادی چراغ خاموش آمد و خیلی متأسفم شدیم که به استقبال این قهرمان ارزنده نرفتیم.


سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دو و‌ میدانی در ادامه به عملکرد ملی‌پوشان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دو و میدانی توانست در این دوره از بازی‌های آسیایی به دو مدال ارزشمند طلا و یک نقره برسد. برخی ورزشکاران انتظارات ما را برآورده کردند و مابقی در حد انتظار ظاهر نشدند. ما توقع داشتیم، حسن تفتیان در این رقابت‌ها به مدال برسد و تمامی امکانات را هم برای او فراهم کردیم، اما متأسفانه نمی‌دانم چرا در این رقابت‌ها افت کرد و به قول خودش، بدنش خالی کرد، در صورتی که ما بهترین شرایط را برای او فراهم کردیم. چندین‌ماه در خارج از کشور زیر نظر مربی‌اش در فرانسه کار می‌کرد اما در آخر نتیجه نگرفت.


وی در پاسخ به اینکه فدراسیون با مربی تفتیان ادامه همکاری می‌کند یا خیر، عنوان کرد: قرار است چند روز دیگر جلسه‌ای برگزار کنیم و ناکامی ملی‌پوشان را بررسی کنیم. طبیعی است که با این شرایط سخت اقتصادی و از طرفی عدم نتیجه‌گیری ادامه کار با او سخت خواهد بود و بعید می‌دانم که با مربی خارجی همکاری کنیم، به هر حال باید جلسه با حضور رئیس فدراسیون برگزار شود و در این مورد تصمیم بگیریم.


غیاثی همچنین در پایان در مورد عملکرد دختران در جاکارتا اظهار کرد: اعزام دختران به بازی‌های آسیایی بیشتر جنبه حمایتی داشت و ما با بررسی‌هایی که داشتیم می‌دانستیم آنها مدالی کسب نمی‌کنند و نباید تعداد بیشتری اعزام کنیم. از بین دختران، الهام کاکلی بهتر از همه نتیجه گرفت و فرزانه فصیحی که خیلی به ما نقد کرد که چرا چهار دختر به این رقابت‌ها اعزام نکردیم، نفر دوم بعد از کاکلی محسوب می‌شد. اگر فصیحی اعزام می‌شد او چه نتیجه‌ای به دست می‌آورد.


انتهای پیام/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر