صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
با پیشنهاد دکتر طهرانچی؛

اولین جایزه ملی تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: برای تبدیل دانشگاه به انتخاب اول دانشجویان، پژوهشگران و مدرسان در سال 1404 آماده اعطای اولین جایزه ملی تحول و تعالی به صاحب‌نظران است.
کد خبر : 309598

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به تاکیدات اخیر دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تلاش برای تعالی و تبدیل این دانشگاه به انتخاب اول دانشجویان، پژوهشگران و مدرسان در سال 1404، همه مخاطبان و صاحب­‌نظران دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه پیگیری‌های ویژه بخش ثبت پیشنهادات و انتقادات، پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه دهند.


از تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می‌شود راه‌حل­‌ها و پیشنهادات خود را درباره این موضوع مطرح و ارائه کنند.


بدیهی است پیشنهادهای ارائه‌شده در کمیته پیشنهادات و انتقادات مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی بررسی شده و به طرح‌ها و پیشنهادهای برتر جوایز نفیسی اعطا می‌شود.


انتهای پیام/4040/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
امیر حسین نجاتی
08:32 - 1397/07/14
با سلام
در این مدت اقدام های خوبی برای ریشه کن کردن افکار غربزده از دانشگاه انجام شده است و اساتید وافرادی که عامل نفوذ در دانشگاه آزاد هستند ، دستشان از دانشگاه آزاد قطع شده است ، اما متاسفانه یار نزدیک آقای یاسر هاشمی که در زمان انتخابات دانشکده مهندسی مشهد را حیات خلوت اصلاحات کرده بود و اجازه فعالیت به دیگر گروه ها را نمیداد و حتی به شخص آیت اله اعلمالهدی نیز توهین کرد ، هنوز پا برجاست . این آقای ریاست دانشکده که شخص بسیار مستبدی است و اصلا پاسخ گویی ندارد و مرتبا با اشخاصی نظیر دکتر محفوظی سرو سر دارد، باید باشد تا هنوز هم امکان اظهار نظری مخالف ایشان نباشد ؟؟؟؟