صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۲۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
آیت‌الله کعبی:

تکرار می‌کنیم جای آقای رئیس‌جمهور در خبرگان خالی است

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه اجلاسیه خبرگان به سخنان رئیس دفتر رئیس‌جمهور واکنش نشان داد و گفت: تکرار می‌کنیم جای آقای رئیس‌جمهور در خبرگان خالی است.
کد خبر : 309300

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله عباس کعبی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم اختتامیه اجلاس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان این دفعه به‌جای بیانیه، قطعنامه‌ای با موضوع بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر معظّم انقلاب در بهبود اوضاع اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم صادر کرد.


کعبی افزود: در این زمینه از قوای سه‌گانه دعوت و اصرار شد که تشریف بیاورند و در یک جلسه صمیمی با تأکید بر همکاری با قوا در جهت حل مشکلات مردم به سؤالات خبرگان پاسخگو باشند.


وی ادامه داد: در همین زمینه از آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که وقت مبسوط و کافی گذاشتند و با حساسیت مسائل فی‌مابین را بیان کردند، تشکر می‌کنیم.


عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باز هم تکرار می‌کنیم جای آقای رئیس‌جمهور در این جلسه خالی است. ما از آقای روحانی برای سخنرانی در اجلاس دعوت کردیم؛ شنیده‌ایم که رئیس دفتر آقای رئیس‌جمهور مصاحبه‌ای کرده‌اند و گفتند که ما خبرگان را به ضیافت شام دعوت کردیم. بنای ضیافت شام از دوره‌های گذشته و از آخر دوره سوم خبرگان منتفی شد. یک مورد بوده که آن‌هم برای وحدت و هماهنگی قوا داشتیم. مجلس خبرگان رهبری برای حضور رئیس‌جمهور پادرمیانی کرد، کاش آقای روحانی در جلسه شرکت می‌کرد.


انتهای پیام//پ


انتهای پیام/

ارسال نظر