صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
دو خبر از واحد تهران مرکزی

نوابخش: دانشجویان باید در فضایی تمیز به تحصیل مشغول باشند

سرپرست واحد تهران مرکزی تاکید کرد: مهمترین و اساسی‌ترین نکته‌ای که باید همیشه در خاطرمان باشد این است که دانشجویان، فرزندان و عزیزان ما هستند.
کد خبر : 30904

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد نوابخش در نخستین نشست با معاونان و مدیران اداری و مسئولان امور عمومی واحد تهران مرکزی که برای ارائه نظر و پیشنهاد مسئولان امور اداری برگزار شد،‌ اظهار کرد: دانشجویان باید در فضایی خوب و تمیز به تحصیل مشغول باشند. وقتی نظافت ساختمان‌ها، بوفه‌ها و فضای آموزشی مورد تاکید قرار گیرد دانشجویان با شور و شوق بیشتری می‌تواند به مسائل تحصیلی خود بپردازند.


پس از ارائه گزارش از حوزه‌های مختلف واحد و بیان مشکلات موجود در هر بخش، سرپرست واحد تهران مرکزی با تاکید بر برخورد مناسب کارکنان با دانشجویان و استادان واحد، داشتن ارتباط خوب با رضایت‌مندی بالا را نکته‌ای مهم در موفقیت فردی و اجتماعی همه کارکنان برشمرد.


این نشست با حضور معاونان، مدیران کل حوزه ریاست و امور اداری، مدیران گزینش،حراست و مسئولان امور عمومی برگزار شد.


برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی (ضیافت اندیشه استادان) در واحد تهران مرکزی


مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران کارگاه‌های آموزشی دانش‌افزایی را با حضور اعضای هیئت علمی برگزار می‌کند.


دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان علمی واحد تهران مرکزی گفت: این کارگاه که از 4 مرداد آغاز شده و اکنون در حال برگزاری است تا 14 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و اختتامیه این دوره در شهر مقدس مشهد از 27 لغایت 30 مرداد برگزار می‌شود.


دکتر محمد فیض‌بخش ادامه داد:‌ در این دوره با هدف ارتقای سطح علمی اعضای هیئت علمی سعی بر آن است تا به رهنمودهای سرپرست این واحد دکتر نوابخش مبنی بر پویا بودن اندیشه و ایده‌های اعضای هیئت علمی در سایه خط مشی تفکرات اسلامی پوشش داده شود.


وی افزود: سرفصل‌های ارائه‌شده در این کارگاه اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی، معرفت‌شناسی اسلامی، تاریخ وتمدن اسلامی، اخلاق علمی و حرفه‌ای بوده و در پایان دوره گواهی شرکت در این کارگاه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.


این مسئول با تشکر از حمایت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تهران در برگزاری این دوره‌ها یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سال 93 در بخش هم‌اندیشی حائز رتبه اول شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر