صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
طی بخشنامه‌ای ابلاغ شد؛

بهره‌مندی کارکنان نیروهای مسلح از تخفیف 10 درصدی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه اعمال تخفیف شهریه کارکنان نیروهای مسلح و خانواده این افراد را به واحدهای این دانشگاه ابلاغ کرد.
کد خبر : 308912

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ابراهیم کلانتری به‌منظور انجام تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با ستاد کل نیروهای مسلح، بخشنامه اعمال تخفیف شهریه کارکنان نیروهای مسلح را به رؤسای واحدهای مرکز استان و دبیران هیأت امنای استان‌ها، واحدهای علوم تحقیقات تهران و نجف‌آباد، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.


در این بخشنامه آمده است: با عنایت به بند یک ماده 2 تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین ستاد کل نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص اعمال تخفیف شهریه برای کارکنان نیروهای مسلح و خانواده آنان، به اطلاع می‌رساند جهت استفاده از تخفیف شهریه متقاضیان مذکور باید فرم تأییدشده با امضای نمایندگان معرفی‌شده از سوی سازمان‌های نیروی مسلح را ارائه دهند و این تخفیف تنها برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی به میزان ۱۰ درصد تا سقف ۱۰ نفر در هر نیمسال قابل اعمال است.


لازم به ذکر است؛ این بخشنامه صرفاً برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ صادرشده و تمدید ارائه تخفیف منوط به تمدید تفاهم‌نامه مذکور است.


مفاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد با ستاد کل نیروهای مسلح


به گزارش آنا، بر اساس این تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی متعهد شده که تخفیف شهریه برای کارکنان و دانشجویان خانواده نیروهای مسلح شامل همسر و فرزندان، حداکثر به تعداد 10 نفر در هر واحد دانشگاهی تا سقف ۱۰ درصد برای مقاطع کاردانی و کارشناسی قائل شود و در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح متعهد است که ۱۰۰ نفر از کارکنان وظیفه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مورد تقاضای دانشگاه آزاد اسلامی به جز پزشکی و پیراپزشکی، خدمت نظام‌وظیفه را در این دانشگاه بگذرانند.


انتهای پیام/4060



انتهای پیام/

ارسال نظر