صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

جشن فارغ‌التحصیلی 180 دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد

جشن فارغ‌التحصیلی 180 دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در محل تالار فرهیختگان واحد برگزار شد.
کد خبر : 30850

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جشن دانش‌آموختگی 180 نفر از دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور جمعی از مسئولان، استادان، دانشجویان و خانواده‌ فارغ‌التحصیلان برگزار شد.


معاون دانشجویی واحد بجنورد با تبریک به دانش‌آموختگان و خانواده‌های آنان گفت: امیدوارم دانشجویان از وجود استادان مجرب و با تجربه، امکانات و تجهیزات بسیار خوب واحد بهره کافی را برده و برای مقابله با چالش‌های عصر حاضر آمادگی لازم را کسب کرده باشند.


دکتر علی نبی‌زاده با توجه به تاریخچه واحد بجنورد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به عنوان بزرگترین دانشگاه استان خراسان شمالی توانسته است در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی همگام با سایر واحدهای دانشگاهی توفیقات ارزشمندی را کسب کند.


معاون دانشجویی واحد بجنورد با توجه به چالش‌های عصر حاضر خاطرنشان کرد: پیشرفت سریع فناوری، پویایی اقتصاد جدید، بازار گرا بودن و جهانی شدن از چالش‌های عصر حاضر است که برای جهانی شدن قطعا باید زبان جهانی را آموخت و برای زندگی در عصر حاضر علاوه بر اخذ مدرک تحصیلی لازم است مهارت‌هایی از جمله کسب مهارت‌های مدیریتی و ارتباطی، ارتباط موثر، مذاکره موفق، توانایی کارکردن در گروه‌هایی میان رشته‌ای، و توانایی رهبری یک تیم کاری آموخته شود.


این مراسم با برنامه‌های شاد و متنوع از جمله موسیقی تلفیقی، تردستی ادامه یافت و در پایان نیز به قرائت سوگندنامه، با اهداء لوح سپاس از دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف از جمله عمران، معماری، برق، روانشناسی، مدیریت، پرستاری،مامایی، تربیت بدنی تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/

ارسال نظر