صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۲۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
در روز پایانی مسابقات مشخص شد؛

نتایج تیمی و 6 وزن باقیمانده مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد

نتایج تیمی و 6 وزن باقیمانده مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهدای دانشجو که به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار شد، مشخص و تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در رشته کشتی فرنگی و تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در رشته کشتی آزاد به مقام قهرمانی رسیدند.
کد خبر : 307975

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، نتایج 6 وزن باقیمانده مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهدای دانشجو مشخص و نفرات برنده با قرارگرفتن بر روی سکوی قهرمانی از سوی علیرضا مرادی معاون اداری و مالی، احمد زارعی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه و سایر مسئولان حاضر در سالن مسابقات مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند.


بر همین اساس در رشته کشتی فرنگی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قهرمان، تیم استان خوزستان دوم، تیم استان مازندران و استان تهران به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند و در ادامه همین مسابقات در رشته کشتی آزاد تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران قهرمان، تیم استان تهران نایب‌قهرمان و تیم استان همدان و لرستان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.



در ۶ وزن باقیمانده از مسابقات و در کشتی آزاد در وزن 57 کیلوگرم امیر پرسته از مازندران، رضا بیات از لرستان مقام‌های نخست و دوم و امید جر از زاهدان و مهدی قزوینی از کرمان به صورت مشترک سوم شدند.


در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد میثم فیروزآبادی از همدان به مقام قهرمانی رسید، رضا شیرازی از تهران دوم و شاهین شیری از لرستان و محمد رستگار از فارس سوم شدند.


در کشتی آزاد و در وزن 65 کیلوگرم حسین رسولی از مازندران، آرمین قاسمی از خوزستان مقام‌های نخست و دوم و سیاوش یوسف‌پور از آذربایجان‌غربی و میلادمهدی کرمی از کردستان به صورت مشترک سوم شدند.


در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ابراهیم نصیری از مازندران به مقام قهرمانی رسید، فرهاد نوری از تهران دوم و عرفان مالمیر از همدان و امین دارابی از لرستان سوم شدند.



غلام‌رضا عبدالله‌پور از مازندران قهرمان وزن 74 کیلوگرم مسابقات سراسری کشتی آزاد شد و مقام دوم این وزن به فرشید عثمانی از کردستان رسید. محمدرضا شاه‌محمدی از همدان و سجاد وحید زمان از آذربایجان‌شرقی به صورت مشترک سوم شدند.


در وزن ششم روز پایانی مسابقات که وزن 79 کیلوگرم است، میلاد مهدی‌زاده از تهران به مقام نخست و مقام دوم به پیام قپانوری از همدان رسید، مقام سوم مشترک هم در این وزن به رضا شمس‌الدینی از لرستان و مجتبی روحی از مازندران رسید.


در رشته کشتی فرنگی این دوره از مسابقات در وزن 72 کیلوگرم حسین گرایی از فارس به مقام قهرمانی رسید و علی امامی از مازندران مقام دوم را از آن خود کرد، محمدمهدی شهسواری از کرمان و رضا قهرمانی از مرکزی روی سکوی سوم قرار گرفتند.


در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی محسن زیرک از خوزستان قهرمان و میلاد نامی از البرز دوم شدند، مصطفی الوندی از کردستان و علی نوروزی از تهران سوم مشترک این وزن شدند.


حمیدرضا جعفری از فارس مقام نخست و علی رضایی از خوزستان مقام دوم وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی و فرشاد رستمی‌کیا از تهران به همراه مجید مسعودی از مازندران سوم شدند.


در وزن 87 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمان این وزن پارسا توکلی از فارس و نایب‌قهرمان حسین خانپور از مازندران معرفی شدند. مقام سوم این وزن به امیر رضایی از قم و جمال اسماعیلی از تهران رسید.



در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی مجید رحیمی از تهران قهرمان و حیدر غرقی از فارس دوم شدند، علی خلیل‌زاده از مازندران و علیرضا زمانی از کردستان سوم مشترک این وزن شدند.


در وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمان این وزن شادمان عظیمی از فارس و نایب‌قهرمان محمدسروش رنجبر از همدان معرفی شدند. مقام سوم این وزن به علیرضا صیادی از مازندران و آرش طاهری از البرز رسید.


به گزارش آنا، مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهدای دانشجو با حضور 126 ورزشکار در رشته آزاد و 88 ورزشکار در رشته فرنگی در قالب 21 تیم با انجام 249 کشتی به میزبانی واحد کرمانشاه بعد از چهار روز رقابت به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر