صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار اعضای شورای بسیج اساتید:

فعالیت جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی، وحشت به جان اردوگاه دشمن انداخت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی در اردوگاه دشمن وحشت انداخته است. دشمنی که قسم‌خورده تا بذر ناامیدی را در دل جوانان ایران بکارد، در مقابل دانشگاه آزاد آرام نمی‌نشیند.
کد خبر : 306993

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در دیدار اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیرخم، با اشاره به جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه، گفت: فلسفه تشکیل بسیج در دانشگاه از دید بنده این است که افراد باید برای انجام فعالیت‌های ماورای وظایف سازمانی، اعلام آمادگی کنند و بگویند که ما حاضریم بیش از وظایف تشکیلاتی به‌صورت جهادی در مسائل علمی کار کنیم.


وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های علم و فناوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۳، خاطرنشان کرد: مقدمه این سیاست‌ها با جهاد مستمر علمی آغاز می‌شود؛ پس می‌توان این‌گونه برداشت کرد که صحنه علم، صحنه جهاد است و جهاد، از خود گذشتن و قربانی شدن می‌خواهد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر خودمان را اصلاح نکنیم و به فکر اصلاح جامعه نباشیم، موفق نخواهیم شد، تصریح کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی یک سازمان هستیم و باید از خود بپرسیم آیا این مجموعه مسئله و مشکل ندارد و اگر مسائل دانشگاه آزاد حل شود، چه تأثیری در حل مسائل کشور خواهد داشت؟


وی ادامه داد: در جواب باید گفت که اگر مسئله دانشگاه آزاد اسلامی، درون‌سازمانی بود، نیازی به حضور مدیران انقلابی در این دانشگاه نبود؛ پس قطعاً مشکل و اثرگذاری این مجموعه، ملی است و نیاز به حضور مدیران ملی دارد.


طهرانچی با اشاره به اذعان خبرنگار یکی از شبکه‌های معاند نظام اسلامی مبنی بر اینکه نباید دانشگاه آزاد اسلامی را در نظام جمهوری اسلامی ایران شوخی گرفت، اظهار کرد: زمانی که دشمن به این موضوع اعتراف می‌کند، به معنای آن است که نقش دانشگاه آزاد اسلامی برای دشمن جدی است.


عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت جهادی این دانشگاه، در اردوگاه دشمن وحشت انداخته است، گفت: دشمنی که قسم‌خورده تا بذر ناامیدی را در دل جوانان ما بکارد و اقتصاد کشور را به‌هم بریزد و به قول وزیر آمریکایی، ریشه ملت را بخشکاند، در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی که می‌خواهد بذر امید را در کشور بکارد، آیا آرام خواهد نشست؟ توقعی که از بسیج اساتید می‌رود، این است که باید دشمن‌شناس باشد و پاسخ به‌موقع به تهدیدات بدهد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسیری که پیش روی این دانشگاه قرار دارد، راه همواری نیست و سختی‌های خود را دارد؛ اظهار کرد: سال‌های راحتی را در پیش نداریم، چرا که دشمن علنی اعلام کرده که دانشگاه آزاد اسلامی را نباید شوخی گرفت و وظیفه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه‌های دولتی خطیر و سنگین‌تر است.


انتهای پیام/4040/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر