صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
عضو فراکسیون زنان مجلس خبر داد

بررسی دو فوریت لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل در صحن علنی

عضو فراکسیون زنان مجلس از بررسی دو فوریت لایحه کاهش ساعت کاری زنان در اولین هفته آغاز به کار مجلس خبر داد و گفت: فراکسیون زنان مجلس طی نامه‌ای از هیات رئیسه مجلس تقاضا کرده است این لایحه به صورت دو فوریتی در دستور کار بررسی صحن قرار گیرد.
کد خبر : 30666

فاطمه آلیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره پیگیری لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل گفت: با توجه به اینکه در سال پایانی مجلس نهم قرار داریم طرح‌ها و لوایح متعددی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد که ضروت داشت لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل با اولویت بررسی شود؛ بر همین اساس و طبق ماده 104 آیین نامه داخلی مجلس چندی پیش این لایحه در اولویت بررسی قرار گرفت.


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: به دلیل پیگیری زنان شاغل برای بررسی سریعتر این لایحه در مجلس، طی نامه‌ای از سوی فراکسیون زنان، از هیات رئیسه مجلس تقاضا شد که این لایحه به صورت دو فوریتی در دستور کار بررسی صحن قرار گیرد.


عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، گفت: بنابراین پس از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه و در اولین جلسه هفته کاری دو فوریت این لایحه مورد بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه این لایحه توسط دولت گذشته به مجلس ارائه شد بار مالی نیز ندارد؛ امیدوار هستیم که روند بررسی این لایحه در مجلس در مدت کوتاهی انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر