صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

مازندران، گیلان و همدان پرمسافرترین مقصد تعطیلات اخیر

معاون وزیر راه و شهرسازی از استان‌های مازندران، گیلان و همدان به عنوان بیشترین آمار ورودی مسافران در تعطیلات اخیر نام برد و گفت: در این مدت بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز بود.
کد خبر : 306067

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا گفت: همزمان با ایام عید سعید قربان و تعطیلات پایان هفته حجم سفرهای هموطنان در طول محورهای مواصلاتی کشور افزایش یافته است.


وی گفت: در بررسی آمار ورودی و خروجی استان‌ها طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور از ساعت 12 ظهر 30 مردادماه لغایت 8 بامداد امروز یک شهریورماه حاکی است مجموع ورودی و خروجی استان‌ها در این مدت بیش از 7 میلیون و 769 هزار و 212 مورد تردد بوده که بیشترین میزان ورودی و خروجی به ترتیب مربوط به استان‌های البرز، مازندران، تهران، گیلان، قم و همدان بوده است.


معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در این مدت بیشترین میزان خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان‌های مازندران، گیلان و همدان بوده است.


رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: با عنایت به اهمیت ایمنی و سلامت سفر هموطنان و پیشگیری از ترافیک و راهبندان در سطح شبکه راه‌های کشور، توصیه می‌شود مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول ننمایند و با مدیریت و زمان‌بندی صحیح اقدام به بازگشت نمایند.


معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار داشت: همچنین به هموطنان توصیه می‌شود قبل از آغاز سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه‌های کشور با شماره 141 از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و مسیر و زمان مناسب را برای سفر انتخاب نمایند.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر