صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۲:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

سارقان تولیدی لباس خیابان دربندی به دام پلیس افتادند

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: سارقان تولیدی لباس در خیابان دربندی تهران، طی یک عملیات غافلگیرانه، از سوی ماموران پلیس آگاهی، دستگیر شدند.
کد خبر : 305802

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پرونده‌ای از کلانتری 114 غیاثی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن مال‌باخته عنوان کرده بود که کارگاه تولیدی لباسش در خیابان دربندی مورد سرقت قرار گرفته و سارقان، اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طاقه پارچه به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان کردند.


با حضور عوامل پایگاه ششم پلیس آگاهی در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان پلیس با بررسی تصاویر به دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته یکی از مغازه‌های نزدیک محل سرقت، موفق به شناسایی یک وانت شدند که سارقان، بامداد همان روز، با آن اقدام به سرقت کرده بودند.


با شناسایی دقیق خودرو، مالک خودرو در منطقه تهرانپارس دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شد. وی پس از اطلاع از موضوع سرقت، عنوان کرد که به عنوان راننده کرایه‌ای، اموال را به آدرسی در شهرک کاروان منتقل کرده؛ اما از موضوع سرقت بی‌اطلاع هستم.


رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اینکه سارقان در عملیات مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند، گفت: با بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست آمده از مالک خودروی استفاده شده در سرقت، کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان در شهرک کاروان شده و طی یک عملیات غافلیگرانه دو سارق را دستگیر کردند.


رضا امیدی، افزود: هر دو سارق در تحقیقات، به انتقال اموال مسروقه به انباری در حاشیه جنوبی شهر تهران اعتراف کردند که در پی این اظهارات، محل نگهداری اموال مسروقه نیز شناسایی و در بازرسی از این محل، مقادیری از اموال مسروقه کشف شد.


انتهای پیام/4009/4039/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر