صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴

امیرعبداللهیان: انفجار بحرین را محکوم می‌کنیم/ بحرین به ایفای نقش مثبت و سازنده در منطقه روی آورد

معاون عربی و آفریقایی وزیر امورخارجه کشورمان ادعای وزیر امورخارجه بحرین درباره ایران را رد کرد و گفت تداوم اتهامات به ایران آن هم در زمان شروع سفر سازنده و مثبت وزیر امورخارجه ایران به منطقه کاملا هدفمند صورت می‌گیرد.
کد خبر : 30545

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و افریقایی وزیر امورخارجه کشورمان امروز پنج‌شنبه در واکنش به انفجار اخیر در منطقه «ستره» بحرین و ادعای وزیر امورخارجه این کشور درباره اینکه ایران در پشت این اقدامات قرار دارد، گفت: ایران اقدام تروریستی اخیر در بحرین را به‌شدت محکوم می‌کند.


وی تاکید کرد: ادعای بحرین درباره دستگیری فردی مسلح و مرتبط با ایران به هیچ‌وجه صحت ندارد. انتشار این خبرسازی، آن هم در زمان آغاز سفر سازنده و مثبت منطقه‌ای وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که حامل بهترین پیام‌ها برای منطقه است و تداوم اتهامات به ایران، کاملا هدفمند صورت می‌گیرد.


معاون وزیر امورخارجه اظهار کرد: متاسفانه رفتار طائفی برخی عناصر افراطی در درون حکومت بحرین و توهین عامدانه آن‌ها به اعتقادات مذهبی مسلمانان منجر به ایجاد فاصله عمیق میان حکومت و مردم شده است.


«امیرعبداللهیان» گفت: به وزیر امورخارجه بحرین نصیحت می‌کنیم که به‌جای تحریک و تشویق فتنه مذهبی در بحرین و منطقه، به ایفای نقشی مثبت و سازنده در قبال امنیت جمعی منطقه و ایجاد أشتی ملی میان حکومت بحرین و مردمش بیندیشد.


وی گفت: تداوم نقض سیستماتیک حقوق‌بشر و تشدید فضای امنیتی در بحرین، اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند. تهران صرفا از راهکار سیاسی در قبال بحرین حمایت می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر