صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد:

دانشجویان از آغاز تحصیلات دانشگاهی به فکر شناسایی مشکلات کشور باشند

رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان مقطع کارشناسی توصیه کرد از همان آغاز تحصیلات دانشگاهی به فکر شناسایی مشکلات کشور در حوزه تخصصی خود و ارائه راه‌حل برای مسائل باشند.
کد خبر : 304492

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هاشم نیکومرام همزمان با آغاز انتخاب رشته داوطلبان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بر اساس سوابقی که وجود دارد، آمار اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد بخصوص در رشته‌هایی نظیر حسابداری، مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی فراتر از ۹۰ درصد است.


وی افزود: اشتغال‌پذیری بالای فارغ‌التحصیلان این رشته‌های واحد علوم و تحقیقات علاوه بر اینکه به وجود بازار کار و نیاز شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذاری و کارگزاری و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی به دانش فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها برمی‌گردد، به سوابق تجربی و علمی و ارتباط استادان دانشکده مدیریت و اقتصاد با بخش‌های اقتصادی نیز مربوط است.


نیکومرام خاطرنشان کرد: در میان استادان دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات، چهره‌هایی حضور دارند که در زمره مشاهیر ملی حوزه‌های مالی و حسابداری محسوب می‌شوند و در جامعه علمی و حرفه‌ای دارای جایگاه پذیرفته شده هستند؛ بنابراین طبیعی است که فارغ‌التحصیلان این استادان راحت‌تر شغل پیدا می‌کنند.


رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات درباره میزان استقبال داوطلبان از رشته‌هایی نظیر جهانگردی و هتلداری نیز اظهار کرد: علاوه بر اینکه از سوی دانش‌آموزان تازه فارغ‌التحصیل شده، استقبال خوبی از این رشته‌ها می‌شود، بخش قابل ملاحظه‌ای از ظرفیت رشته‌های هتلداری و جهانگردی توسط افرادی تکمیل می‌شود که خود در این صنایع شاغل هستند یا به آن دسترسی دارند و می‌خواهند به صورت آکادمیک نیز در آن رشته‌ها تحصیل کنند.


وی به داوطلبان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد از همان آغاز تحصیلات دانشگاهی به فکر شناسایی مشکلات کشور در حوزه تخصصی خود و ارائه راه‌حل برای مسائل باشند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر